izbor spar online
Opaženo

Praznična vozila SPAR Online

V decembru 2020 so dostavna vozila SPAR Online ponovno dobila posebno božično-novoletno podobo. Poleg prazničnih barv in Božička, jih krasijo tudi LED svetila.

Kratek opis akcije: »Letos smo akcijo razširili tudi s tem, da SPAR Online deluje v duhu dobrodelnosti, ki je v času epidemije zares potrebna, zato v sodelovanju z Anino zvezdico vsak dan v decembru na njihov sedež dostavimo paket živil za pomoči potrebne,« pravijo v SPAR-u. Tudi prevzemno točko Drive-In so okrasili z božično dekoracijo in smrečicami Zeleno drevo. Te so dostavljene v loncih in jih januarja ponovno posadijo. Od vsake najete smrečice Zeleno drevo v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije donirajo sredstva za nakup ene sadike črnega bora, namenjene za pogozdovanje območja na Cerju, ki ga je prizadel obsežnen požar. Tako so idejno in vizualno zaokrožili praznično podobo SPAR Online.

V času epidemije koronavirusa ljudje veliko nakupov opravijo preko spleta, zato so želeli dostavno izkušnjo izboljšati na ta način, da so dostavna vozila ter dostavno osebje opremljena s praznično podobo, prevzemna točka pa okrašena, tako da oddaja topel prazničen občutek.

spar online3

spar online2

spar online1

Elementi akcije: vizualna oprema dostavnih vozil in osebja s posebnimi božičnimi motivi, okrasitev prevzemne točke Drive-In.

Predstavniki naročnika: Miha Deu, Lučka Pavlič in Sabina Ivanov

Vodja projekta v agenciji: Edin Biščić

Kreativna in umetniška direktorja ter scenarista: Edin Biščić in Polona Kastelic

Oblikovalci: Edin Biščić, Polona Kastelic in Neža Potočnik

Fotograf: Domen Grögl

Trajanje akcije: december 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji