lidl hrana
Opaženo

Prazniki brez zavržene hrane

Lidl Slovenija je pod okriljem projekta »Hrana ni za tjavendan« svoje kupce spomnil na pomen odgovornega ravnanja s hrano in jih povabil k praznovanju brez zavržene hrane.

Kratek opis akcije: Statistika kaže, da količina zavržene hrane v Sloveniji sicer počasi pada, a nas številke še vedno umeščajo v evropski vrh. Ker se v prazničnem času količina prehranskih odpadkov še poveča, so se v Lidlu Slovenija odločili, da kupce povabijo k praznovanju brez zavržene hrane. Ves december so s svojimi sledilci na družbenih omrežjih ustvarjali recepte, v katerih so bile glavne sestavine ravno tiste, ki nam najpogosteje ostajajo in jih sicer zavržemo. »Odziv na recepte je bil odličen, saj si večina niti ni predstavljala, da lahko iz tovrstnih sestavin pripravimo tako okusne obroke. Sledilce smo tudi izobraževali in jim ponudili praktične nasvete, kako preprečiti, da hrana sploh ostaja – od tega, kako nakupe bolje načrtovati, do tega, kako shranjevati živila, da bodo ostala dlje časa sveža,« pravijo.

Da bi glavno sporočilo, nasvete in ideje še razširili, so k sodelovanju povabili tudi tri slovenske vplivneže, Ulo Furlan, Katko Bogataj in Uroša Bitenca. S pripravo jedi pa so jim na pomoč vsak s svojimi sestavinami priskočili tudi njihovi Tadomači vplivneži; Jonatan Beličnik, Koko Šantelj, Ajda Kruhkar in Tit Mlekuž.

lidl hrana2

lidl hrana1

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Tina Cipot, Klara Rudić in Kornelija Kamenik

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

Vodja projekta v agenciji: Eva Remic

Tekstopiske: Lara Rožemberg, Maša Stanič in Eva Remic

Oblikovalec: Marko Klemen

Izvedbena oblikovalca: Marko Klemen in Dominik Skornšek

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji