Prazniki brez zavržene hrane
Lidl Slovenija je pod okriljem projekta »Hrana ni za tjavendan« svoje kupce spomnil na pomen odgovornega ravnanja s hrano in jih povabil k praznovanju brez zavržene hrane.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Statistika kaže, da količina zavržene hrane v Sloveniji sicer počasi pada, a nas številke še vedno umeščajo v evropski vrh. Ker se v prazničnem času količina prehranskih odpadkov še poveča, so se v Lidlu Slovenija odločili, da kupce povabijo k praznovanju brez zavržene hrane. Ves december so s svojimi sledilci na družbenih omrežjih ustvarjali recepte, v katerih so bile glavne sestavine ravno tiste, ki nam najpogosteje ostajajo in jih sicer zavržemo. »Odziv na recepte je bil odličen, saj si večina niti ni predstavljala, da lahko iz tovrstnih sestavin pripravimo tako okusne obroke. Sledilce smo tudi izobraževali in jim ponudili praktične nasvete, kako preprečiti, da hrana sploh ostaja – od tega, kako nakupe bolje načrtovati, do tega, kako shranjevati živila, da bodo ostala dlje časa sveža,« pravijo.
Da bi glavno sporočilo, nasvete in ideje še razširili, so k sodelovanju povabili tudi tri slovenske vplivneže, Ulo Furlan, Katko Bogataj in Uroša Bitenca. S pripravo jedi pa so jim na pomoč vsak s svojimi sestavinami priskočili tudi njihovi Tadomači vplivneži; Jonatan Beličnik, Koko Šantelj, Ajda Kruhkar in Tit Mlekuž.
Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Tina Cipot, Klara Rudić in Kornelija Kamenik
Strateška direktorica: Nina Jakovljević
Vodja projekta v agenciji: Eva Remic
Tekstopiske: Lara Rožemberg, Maša Stanič in Eva Remic
Oblikovalec: Marko Klemen
Izvedbena oblikovalca: Marko Klemen in Dominik Skornšek