Pregovorno dober sir Jošt
V agenciji Internavti in Ljubljanskih mlekarnah so poskrbeli, da decembra niso obdarovali samo trije dobri možje, ampak tudi dobri sir Jošt.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: Za oglaševanje sira Jošt so zasnovali nagradno aktivacijo, ki temelji na dejstvu, da za vsako dobro stvar obstaja pregovor. In ker je sir Jošt tako dober, da si zasluži svoj pregovor, so organizirali nagradni natečaj, v katerem so ljubitelje sira Jošt pozvali, da na spletnem mestu mestu pregovornodober.si prispevajo svoje predloge pregovorov. Te je v sklopu tedenskih spletnih videov ocenjeval Jože Robežnik, ki je ob zaključku leta najboljšim podelil različne nagrade.
Elementi akcije: spletna komunikacija, televizijsko oglaševanje, digitalno oglaševanje, POS
Predstavniki naročnika: Tina Kumelj in Mojca Remic
Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisec: Andraž Čelik
Oblikovalka: Daša Hrvacki
Produkcijska hiša: Squareme
Režiser: Luka Štigl