JOST
Opaženo

Pregovorno dober sir Jošt

V agenciji Internavti in Ljubljanskih mlekarnah so poskrbeli, da decembra niso obdarovali samo trije dobri možje, ampak tudi dobri sir Jošt.

Kratek opis akcije: Za oglaševanje sira Jošt so zasnovali nagradno aktivacijo, ki temelji na dejstvu, da za vsako dobro stvar obstaja pregovor. In ker je sir Jošt tako dober, da si zasluži svoj pregovor, so organizirali nagradni natečaj, v katerem so ljubitelje sira Jošt pozvali, da na spletnem mestu mestu pregovornodober.si prispevajo svoje predloge pregovorov. Te je v sklopu tedenskih spletnih videov ocenjeval Jože Robežnik, ki je ob zaključku leta najboljšim podelil različne nagrade.

Elementi akcije: spletna komunikacija, televizijsko oglaševanje, digitalno oglaševanje, POS

Predstavniki naročnika: Tina Kumelj in Mojca Remic

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji