Premagaj izziv in mu reci B!TE ME
Medex je skupaj z agencijo Epidemic in partnersko znamko B!TE ME zasnoval aktivacijo, ki si je za cilj zastavila povečanje prepoznavnost znamke B!TE ME skozi uspešno izvedbo nagradne igre.
Medex
Kratek opis akcije: Medex je to poletje mnoge spodbudil, da so se lotili izzivov, ki so si jih že dolgo želeli izpolniti, a jih je do zdaj premagoval strah. »Športne navdušence smo motivirali, da enkrat za vselej premagajo ta strah, ter mu rečejo: B!TE ME,« pravijo snovalci oglaševalske akcije, ki je temeljila na digitalnem marketingu. Vključevala je oglaševanje preko družbenih medijev in večjih medijskih portalov, ključen dejavnik pa je bila komunikacija preko mnenjskih vplivnežev. Poleg vplivnežev, ki imajo širok doseg, se je Medex odločil, da v oglaševalsko akcijo vplete nanovplivneže z nišno ciljno skupino: aktivne in rekreativne pohodnike, plezalce in kolesarje. To so hkrati tudi tisti posamezniki, ki najbolj pogosto posežejo po prigrizkih z naravnimi sladkorji in nizkim glikemičnim indeksom.
Sodelujoči so premagovali raznovrstne izzive, osvajali so gorske vrhove in premagovali strah pred višino, kolesarske poti, plezalne stene, se kopali v mrzlih vodah … Ker ima večina ljudi podobne strahove, so se sledilci poistovetili s sodelujočimi in jih spodbujali. »Znamko smo povezali z najpomembnejšo zmago, zmago samim nad seboj. Izkušnja je bila zanimiva tudi za sodelujoče, ustvarjene vsebine pa so raznovrstne, avtentične in resnično skladne s sporočilnostjo znamke,« so zadovoljni avtorji aktivacije, ki jo je spremljala tudi nagradna igra.
Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, spletna stran
Predstavnice naročnika: Eva Bohinc, Tamara Turnšek in Polona Brajkovec
Vodja projekta v agenciji: Alja Roškar
Tekstopiska in avtorica koncepta: Eva Bohinc
Komunikacija z vplivneži: Ema Serianz
Strateška direktorica: Nika Kristina Butina
Trajanje akcije: julij–avgust 2021