Premikaj meje mogočega
Telemachovi mobilni paketi uporabnikom poleg neomejene komunikacije in prenosa podatkov nudijo še druge vsebine, tako televizijske kot tudi glasbene. Kot pravijo, paketi, ki so tudi cenovno dostopni, uporabnikom omogočajo, da izrazijo ves svoj potenical.
Telemach
Kratek opis akcije: »Oglaševalska akcija »Bodi svoj« skozi oči naših treh protagonistov poudarja, da se v življenju premalo zavedamo svojih zmožnosti. Moramo se osvoboditi, premagati omejitve, postati neustrašni, postati to, kar v resnici smo, in premikati meje mogočega. Meje mogočega premika tudi Telemachovo omrežje 5G, ki po raziskavi Opensignal sodi med najboljše na svetu,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski oglas in skrajšave, radijski oglas, zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Denis Kjostarov, Tanja Winteleitner in Nina Usnik
Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Milica Đurić
Kreativni direktor: Josip Modli
Umetniška direktorja: Sanja Čudanov in Dejan Simić
Fotograf: Branko Starčević
Režiser: Kosta Glušica
Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio
Glasbena podlaga: Revolution (Bishop Briggs)
Medijska agencija: Teja Šulin Podkrajšek (Ascanius media)
Čas trajanja akcije: od 15. februarja do 26. marca 2023