Prenovljena podoba agencije Lime'n'Lemon
Mlada, a izkušena ekipa agencije Lime'n'Lemon je začetek leta izkoristila za prenovo celostne grafične podobe.
Kaja Kovič
Agencija, ki bo v letošnjem letu praznovala šestletnico delovanja in je znana predvsem po organizaciji dogodkov (pa tudipo vplivnostnem marketingu, oglaševanju, videoprodukciji, odnosih z javnostmi in promocijah), ustvarja pod geslom »Fresh thinking. Fresh experience. Fresh events.« Kot pravijo, se to izraža tudi v njihovem odprtem pogledu na spremembe in vsakodnevne izzive pri delu tako s strankami kot znotraj agencije.
Idejno in izvedbeno obliko nove celostne podobe je pripravil oblikovalec Petar Perčič. Izhaja iz igrive in hkrati profesionalne narave dela, pravita Matic Markič in Tamara Simončič, »limeta« in »limona« podjetja.
Forma, ki določa osnovo podobe, vleče igrive ter abstraktne poteze limone in limete na zelo sodoben način, opišeta novi CGP: »Celotna podoba se ujema s poslanstvom dela, ki ga agencija opravlja – dinamični dogodki, privlačne predstavitve in veliko interakcije z občinstvom.«