ll
Opaženo

Prenovljena podoba agencije Lime'n'Lemon

Mlada, a izkušena ekipa agencije Lime'n'Lemon je začetek leta izkoristila za prenovo celostne grafične podobe.

Agencija, ki bo v letošnjem letu praznovala šestletnico delovanja in je znana predvsem po organizaciji dogodkov (pa tudipo  vplivnostnem marketingu, oglaševanju, videoprodukciji, odnosih z javnostmi in promocijah), ustvarja pod geslom »Fresh thinking. Fresh experience. Fresh events.« Kot pravijo, se to izraža tudi v njihovem odprtem pogledu na spremembe in vsakodnevne izzive pri delu tako s strankami kot znotraj agencije.

Idejno in izvedbeno obliko nove celostne podobe je pripravil oblikovalec Petar Perčič. Izhaja iz igrive in hkrati profesionalne narave dela, pravita Matic Markič in Tamara Simončič, »limeta« in »limona« podjetja.

Forma, ki določa osnovo podobe, vleče igrive ter abstraktne poteze limone in limete na zelo sodoben način, opišeta novi CGP: »Celotna podoba se ujema s poslanstvom dela, ki ga agencija opravlja – dinamični dogodki, privlačne predstavitve in veliko interakcije z občinstvom.«

n

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji