Prepogljivo doživetje s Galaxy Z Flip6
Galaxy Z Flip6 je sopomenka za prilagodljivost, zato so to prilagodljivost prenesli tudi na oglaševanje.
Samsung Slovenija
Kratek opis akcije: »S tem projektom smo želeli preseči vse, kar smo do zdaj ustvarili, in našo prejšnjo fiksno ekstenzijo nadgradili z dinamičnim elementom, ki posnema odpiranje in zapiranje telefona. Publika lahko na interaktiven način doživi, kako deluje Galaxy Z Flip6.« je poudaril Tomaž Semič, direktor marketinga za Slovenijo v podjetju Samsung Electronics. Vodja projekta Tilen Kraševec Debeljak iz medijske agencije Starcom Ljubljana (član Publicis Groupe), ki stoji za idejo te inovativne kampanje, dodaja: »Ideja za dinamični 3D-oglas se je rodila iz želje, da bi zunanje oglaševanje v Sloveniji premaknili na višjo raven. Želeli smo ustvariti nekaj, kar bi neposredno povezalo funkcionalnost telefona z oglaševalskim medijem. Prepogljivost Galaxy Z Flip6 se mi je zdela idealna priložnost za nekaj novega in drugačnega,« še dodaja. Pove pa tudi, da je Samsung s tovrstnim oglaševanjem prvi v Evropi, ki je izvedel motorizirano ekstenzijo modela Galaxy Z Flip. Za grafično opremo je poskrbel sestrski Leo Burnett Beograd (član Publicis Groupe), za realizacijo pa Europlakat in Dalto. Slednji so poskrbeli, da je napredna 3D-ekstenzija v fizični obliki dosegla popolno ujemanje z osnovno funkcionalnostjo telefona – odpiranje in zapiranje naprave. »Ta projekt je bil velik izziv, a hkrati priložnost, da dokažemo, kaj lahko dosežemo, ko tehnologijo združimo z ustvarjalnostjo; povezali smo se s kulturnim domom Bernik iz Domžal, ki je imel v Arburetumu čez poletje letni kino in so nam nudili prostor za postavitev teh stolov. Stoli so bili narejeni iz kovine, v proporcih originalnega telefona z vsemi detajli (gumbi, luknje, kamere itd.),« poudarja Tilen Debeljak.
Naročnik: Samsung Slovenija
Predstavnik naročnika: Tomaž Semič
Agencija: Starcom Ljubljana (član Publicis Groupe)
Vodja projekta v agenciji in avtor ideje: Tilen Debeljak
Direktor projekta: Jaka Satler
Medijska podpora na projektu: Slaven Petrovič
Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)
Izvedbena agencija vizalov: LeoBurnett Beograd/Publicis Groupe (Vera Aćimović in Tanja Krstić)
Medijska podpora in izvedba: Europlakat (Andreja Turnšek in Tomaz Žontar)
Arboretum: Kulturni dom Bernik (Jure Maticic)
Izdelava stolov: DanPol
Trajanje kampanje: junij-september 2024