zz
Opaženo

Prepogljivo doživetje s Galaxy Z Flip6

Galaxy Z Flip6 je sopomenka za prilagodljivost, zato so to prilagodljivost prenesli tudi na oglaševanje.

Kratek opis akcije: »S tem projektom smo želeli preseči vse, kar smo do zdaj ustvarili, in našo prejšnjo fiksno ekstenzijo nadgradili z dinamičnim elementom, ki posnema odpiranje in zapiranje telefona. Publika lahko na interaktiven način doživi, kako deluje Galaxy Z Flip6.« je poudaril Tomaž Semič, direktor marketinga za Slovenijo v podjetju Samsung Electronics. Vodja projekta Tilen Kraševec Debeljak iz medijske agencije Starcom Ljubljana (član Publicis Groupe), ki stoji za idejo te inovativne kampanje, dodaja: »Ideja za dinamični 3D-oglas se je rodila iz želje, da bi zunanje oglaševanje v Sloveniji premaknili na višjo raven. Želeli smo ustvariti nekaj, kar bi neposredno povezalo funkcionalnost telefona z oglaševalskim medijem. Prepogljivost Galaxy Z Flip6 se mi je zdela idealna priložnost za nekaj novega in drugačnega,« še dodaja. Pove pa tudi, da je Samsung s tovrstnim oglaševanjem prvi v Evropi, ki je izvedel motorizirano ekstenzijo modela Galaxy Z Flip. Za grafično opremo je poskrbel sestrski Leo Burnett Beograd (član Publicis Groupe), za realizacijo pa Europlakat in  Dalto. Slednji so poskrbeli, da je napredna 3D-ekstenzija v fizični obliki dosegla popolno ujemanje z osnovno funkcionalnostjo telefona – odpiranje in zapiranje naprave. »Ta projekt je bil velik izziv, a hkrati priložnost, da dokažemo, kaj lahko dosežemo, ko tehnologijo združimo z ustvarjalnostjo; povezali smo se s kulturnim domom Bernik iz Domžal, ki je imel v Arburetumu čez poletje letni kino in so nam nudili prostor za postavitev teh stolov. Stoli so bili narejeni iz kovine, v proporcih originalnega telefona z vsemi detajli (gumbi, luknje, kamere itd.),« poudarja Tilen Debeljak.

Naročnik: Samsung Slovenija

Predstavnik naročnika: Tomaž Semič

Agencija: Starcom Ljubljana (član Publicis Groupe)

Vodja projekta v agenciji in avtor ideje: Tilen Debeljak

Direktor projekta: Jaka Satler

Medijska podpora na projektu: Slaven Petrovič

Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)

Izvedbena agencija vizalov: LeoBurnett Beograd/Publicis Groupe (Vera Aćimović in Tanja Krstić)

Medijska podpora in izvedba: Europlakat (Andreja Turnšek in Tomaz Žontar)

Arboretum: Kulturni dom Bernik (Jure Maticic)

Izdelava stolov: DanPol

Trajanje kampanje: junij-september 2024

z

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji