Pri Hoferju je vse bolj in bolj sveže
Hofer nadaljuje s komunikacijo sveže ponudbe
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci komunikacije, je glavna značilnost mesa, zelenjave, sadja in pekovskih izdelkov, ki jih najdete v trgovinah Hofer, njihova dnevna svežina: »In kar velja za izdelke, mora veljati tudi za oglase. Oglaševalska akcija »Hofer svežina« bo tako tudi to pomlad popestrila oglasne bloke z vedno novimi zabavnimi televizijskimi oglasi domače produkcije. Za prepoznaven glas in hudomušne komentarje še naprej skrbi Lado Bizovičar, s prilagoditvami vizualne podobe kampanje, pa ostajajo sveži, grafično poenoteni in še bolj opaženi,« dodajajo.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina in Aljaž Pomberg
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Pomočnik direktorice projekta: Vitan Hodnik
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbeni oblikovalec: Siniša Safarić
Vsebine za medije: Klemen Bobnar (MSL / Publicis Groupe)
Produkcija: Super16
Glas v televizijskem oglasu: Lado Bizovičar
Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe)