hofer svezina 2
Opaženo

Pri Hoferju je vse bolj in bolj sveže

Hofer nadaljuje s komunikacijo sveže ponudbe

Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci komunikacije, je glavna značilnost mesa, zelenjave, sadja in pekovskih izdelkov, ki jih najdete v trgovinah Hofer, njihova dnevna svežina: »In kar velja za izdelke, mora veljati tudi za oglase. Oglaševalska akcija »Hofer svežina« bo tako tudi to pomlad popestrila oglasne bloke z vedno novimi zabavnimi televizijskimi oglasi domače produkcije. Za prepoznaven glas in hudomušne komentarje še naprej skrbi Lado Bizovičar, s prilagoditvami vizualne podobe kampanje, pa ostajajo sveži, grafično poenoteni in še bolj opaženi,« dodajajo.

hofer svežina

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina in Aljaž Pomberg

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Pomočnik direktorice projekta: Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbeni oblikovalec: Siniša Safarić 

Vsebine za medije: Klemen Bobnar (MSL / Publicis Groupe)   

Produkcija: Super16

Glas v televizijskem oglasu: Lado Bizovičar

Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe)

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji