inlight
Opaženo

Pri Inlightu ne prodajajo bučk, jih pa podarjajo

Kako pogosto se vam zgodi, da prejmete košaro bučk? No, uredništvo MM-a je doletelo prav to. Za presenečenje je poskrbela marketinška agencija Inlight, ki letos praznuje svoj prvi rojstni dan.

Ob tej priložnosti so v agenciji, katere ustanoviteljica in direktorica je Nataša Vihar, zagnali kampanjo z jasnim sporočilom: »Ne prodajamo bučk!« Pravijo, da je košara opomnik, da svet marketinga ni vedno brezhiben in da se na različnih področjih pogosto »prodajajo« bučke. Žarnica, ki je bila prva tako v košarici, pa ponazarja diametralno nasprotje. Namesto bučk pri Inlightu ponujajo »svetle, inovativne ideje, ki pomagajo podjetjem zasijati v svetu marketinga.«

inlight

Kampanjo so podprli z oglaševanjem na avtobusu in na platformi Meta. »Tisti, ki so prejeli košaro presenečenja, so zagotovo že doumeli, kaj smo jim želeli sporočiti – tisti, ki je (še) niso, se bodo morda spraševali in radovednost bo naredila svoje. To je le opomnik, da smo tukaj za vse, ki iščejo sveže marketinške ideje. Inlight – kjer ideje žarijo močneje,« so še sporočili ob tej priložnosti.

Inlight

inlight

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji