inlight
Opaženo

Pri Inlightu ne prodajajo bučk, jih pa podarjajo

Kako pogosto se vam zgodi, da prejmete košaro bučk? No, uredništvo MM-a je doletelo prav to. Za presenečenje je poskrbela marketinška agencija Inlight, ki letos praznuje svoj prvi rojstni dan.

Ob tej priložnosti so v agenciji, katere ustanoviteljica in direktorica je Nataša Vihar, zagnali kampanjo z jasnim sporočilom: »Ne prodajamo bučk!« Pravijo, da je košara opomnik, da svet marketinga ni vedno brezhiben in da se na različnih področjih pogosto »prodajajo« bučke. Žarnica, ki je bila prva tako v košarici, pa ponazarja diametralno nasprotje. Namesto bučk pri Inlightu ponujajo »svetle, inovativne ideje, ki pomagajo podjetjem zasijati v svetu marketinga.«

inlight

Kampanjo so podprli z oglaševanjem na avtobusu in na platformi Meta. »Tisti, ki so prejeli košaro presenečenja, so zagotovo že doumeli, kaj smo jim želeli sporočiti – tisti, ki je (še) niso, se bodo morda spraševali in radovednost bo naredila svoje. To je le opomnik, da smo tukaj za vse, ki iščejo sveže marketinške ideje. Inlight – kjer ideje žarijo močneje,« so še sporočili ob tej priložnosti.

Inlight

inlight

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji