Pri Inlightu ne prodajajo bučk, jih pa podarjajo
Kako pogosto se vam zgodi, da prejmete košaro bučk? No, uredništvo MM-a je doletelo prav to. Za presenečenje je poskrbela marketinška agencija Inlight, ki letos praznuje svoj prvi rojstni dan.
Ob tej priložnosti so v agenciji, katere ustanoviteljica in direktorica je Nataša Vihar, zagnali kampanjo z jasnim sporočilom: »Ne prodajamo bučk!« Pravijo, da je košara opomnik, da svet marketinga ni vedno brezhiben in da se na različnih področjih pogosto »prodajajo« bučke. Žarnica, ki je bila prva tako v košarici, pa ponazarja diametralno nasprotje. Namesto bučk pri Inlightu ponujajo »svetle, inovativne ideje, ki pomagajo podjetjem zasijati v svetu marketinga.«
Kampanjo so podprli z oglaševanjem na avtobusu in na platformi Meta. »Tisti, ki so prejeli košaro presenečenja, so zagotovo že doumeli, kaj smo jim želeli sporočiti – tisti, ki je (še) niso, se bodo morda spraševali in radovednost bo naredila svoje. To je le opomnik, da smo tukaj za vse, ki iščejo sveže marketinške ideje. Inlight – kjer ideje žarijo močneje,« so še sporočili ob tej priložnosti.