z
Opaženo

Prihod električnih vozil MG v Slovenijo z oglasom OMG!

Nadvse zabaven televizijski oglas avtomobilske znamke MG in madžarske agencije Republic Group lahko zdaj spremljajo tudi slovenski gledalci. 

Neodvisna oglaševalska in komunikacijska agencija z Madžarske, ki je v preteklosti prejela tudi zlatega leva na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, je ob prihodu vozila MG podjetja Saic Motor na srednjeevropski trg, vključno s Slovenijo, ustvarila regijsko oglaševalsko akcijo.

Osrednji cilj pri njenem razvoju in konceptu je bil, da bi javnost spoznala občutek življenja, ki ga ponuja MG. V ta namen so gledalcem to blagovno znamko električnih vozil predstavili s komičnimi, zanimivimi in navdihujočimi trenutki.

Vizualizacije, gradiva na prodajnih mestih, nalepke za avtomobile in glavni komunikacijski element , 30-sekundni televizijski oglas, je bilo od junija dalje mogoče videti na Madžarskem, Hrvaškem, Češkem, Slovaškem in v Sloveniji. »Zahvaljujoč dolgoletnim izkušnjam na mednarodnem trgu smo lahko blagovni znamki MG pomagali pri regijski predstavitvi na neobičajen način,« komentira Tamás Barna, ustanovitelj in lastnik agencije Republic Group.

Zanimivo snemanje oglasa se odraža v kakovosti oglasa
Ekipa se je trudila poskrbeti za zanimivost likov, njihovega videza in izbora lokacije. Želeli so posneti relativno nevtralen kratek film, ki bo dobro sprejet na vseh trgih. Prizorišče dogajanja so tako postavili v hišo v ameriškem predmestnem slogu, ki je bila tudi tehnično primerna za snemanje. Pri nastanku oglasa je sodelovalo 65 ljudi, 20 ljudi je v enem dnevu pobarvalo hišo v primerne barve in okrasilo lokacije z rožami, rastlinami in zavesami, trato pa so za dnevne prizore krajšali ponoči. Hitrost ustvarjanja filma je impresivna, pravijo. »En teden in pol priprav, en dan snemanja in še teden in pol postprodukcije, tako da so od prvega telefonskega klica do končnega filma minili le trije krajši tedni,« so zapisali.
Kreativni koncept za televizijski oglas je ustvaril Gábor Fabricius, direktor za inovacije v agenciji Republic Group, ki je bil bil na beneškem filmskem festivalu leta 2021 nagrajen za »najbolj inovativen film«, prislužil pa si je tudi tudi nagrado kritikov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji