b
Opaženo

Prijetne dileme z Inteso Sanpaolo Bank

Intesa Sanpaolo Bank nadaljuje z oglaševanjem v sklopu komunikacijske platforme »Prijetne dileme«, ki povezuje vse podružnične banke bančne skupine Intesa Sanpaolo.

Kratek opis akcije: Zakaj prijetne dileme? Z njimi se osredotočajo na vse »prijetne skrbi« in odločitve, s katerimi se srečujemo v vsakdanjem življenju, ko smo najpomembnejša finančna vprašanja že rešili. Ko smo enkrat v novem domu, se odločamo, ali ga bomo opremili z retro ali modernimi dodatki. Si bomo za sprostitev zavrteli pop ali jazz uspešnice? Bomo danes delali v pisarni? Ali od doma? Kot banka z dolgoletno tradicijo poslovanja, digitalno naprednimi rešitvam in osebnim pristopom do strank Intesa Sanpaolo odgovarja na številna finančna vprašanja svojih strank. In ko imajo ob sebi banko, ki zna poskrbeti za njihove potrebe, jim v življenju ostanejo le še prijetne dileme, idejno zasnovo akcije pojasnjujejo njeni snovalci.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof

Agencija: Atomik Studio

Kreativni direktor: Tom Mezga

Tekstopiska: Barbara Winkler

Oblikovalec: Tomaž Leskovec

Fotograf: Martin Baebler

Režiser: Oton Bačar

Produkcijska hiša: Albatross Films

Medijska agencija: Media Publikum

Začetek akcije:  22. maj 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji