Prijetne dileme z Inteso Sanpaolo Bank
Intesa Sanpaolo Bank nadaljuje z oglaševanjem v sklopu komunikacijske platforme »Prijetne dileme«, ki povezuje vse podružnične banke bančne skupine Intesa Sanpaolo.
Kratek opis akcije: Zakaj prijetne dileme? Z njimi se osredotočajo na vse »prijetne skrbi« in odločitve, s katerimi se srečujemo v vsakdanjem življenju, ko smo najpomembnejša finančna vprašanja že rešili. Ko smo enkrat v novem domu, se odločamo, ali ga bomo opremili z retro ali modernimi dodatki. Si bomo za sprostitev zavrteli pop ali jazz uspešnice? Bomo danes delali v pisarni? Ali od doma? Kot banka z dolgoletno tradicijo poslovanja, digitalno naprednimi rešitvam in osebnim pristopom do strank Intesa Sanpaolo odgovarja na številna finančna vprašanja svojih strank. In ko imajo ob sebi banko, ki zna poskrbeti za njihove potrebe, jim v življenju ostanejo le še prijetne dileme, idejno zasnovo akcije pojasnjujejo njeni snovalci.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje
Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof
Agencija: Atomik Studio
Kreativni direktor: Tom Mezga
Tekstopiska: Barbara Winkler
Oblikovalec: Tomaž Leskovec
Fotograf: Martin Baebler
Režiser: Oton Bačar
Produkcijska hiša: Albatross Films
Medijska agencija: Media Publikum
Začetek akcije: 22. maj 2023