nlb splet
Opaženo

Priložnost plačevati po svetu in na spletu

NLB kot skrbni mentor tudi v tretji televizijski zgodbi poskrbi, da je uporabnikom njihovih storitev in produktov v življenju boljše.

Kratek opis akcije: Tokratna zgodba govori o Mojci, kraljici spleta, ki do pred kratkim za plačevanje po spletu ni imela prave kartice. Z novo NLB Debetno kartico Mastercard® so se stvari končno obrnile na bolje. Zdaj lahko plačuje na spletu in po svetu, saj je za novo kartico značilna širša sprejetost na vseh fizičnih in spletnih prodajnih mestih z oznako Mastercard, njeni uporabniki pa lahko uživajo tudi v številnih ugodnostih – med drugim tudi v podvojeni naročnini na VOYO.

Mojca v oglasu nagovarja predvsem mlajšo ciljno skupino – seveda pa je kartica zgolj z nekaj kliki dosegljiva mladim in starim, tako fizičnim tudi kot poslovnim uporabnikom. Čisto vse, naj gre za obstoječe uporabnike, ki staro kartico Maestro menjajo za novo debetno kartico Mastercard, ali pa nove imetnike kartice, NLB dodatno nagradi s številnimi drugimi ugodnostmi, ki jih prinaša nova kartica.

splnlb1

splnlb2

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij in neposredna komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavnici naročnika: Manja Gradišek in Simona Mladenović

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorici projekta v agenciji: Špela Petač in Tina Škoberne Malešič

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Izvršna umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniška direktorja: Špela Drašlar in Matt Penko

Umetniški direktor screen formati: Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Siniša Šafarič

Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Bojan Jelačin (MSL)

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: september–november 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji