nlb posl
Opaženo

Priložnost upravljati poslovne finance 24/7

Druga v vrsti televizijskih zgodb o novih možnostih in priložnostih, ki so osrednja tema novega komunikacijskega teritorija NLB-ja, je zgodba o Sanji, ki je kljub začetnemu oklevanju le prevzela družinsko podjetje.

Kratek opis akcije: A posel želi voditi drugače – sodobno in digitalno, in slednje pričakuje tudi od svoje banke. Izkaže se, da sta z NLB odlična partnerja, saj se na banko lahko zanese kjerkoli in kadarkoli, bodisi preko mobilne banke KlikPro, elektronske banke NLB Proklik ali video klica. »NLB je tako vedno na dosegu roke, četudi ali pa prav zato, da se podjetniki lahko posvetijo svojemu poslu,« pravijo snovalci akcije.

Oglaševalska akcija je v prvi vrsti namenjena malim in mikro podjetnikom, ki so prezaposleni s številnimi obveznostmi, zato jih NLB kot skrbni mentor razbremenjuje pri urejanju poslovnih financ. V prenovljenih NLB Poslovnih paketih podjetniki lahko do banke dostopajo preko različnih digitalnih poti, 24 ur na dan, prav vse dni v tednu.

nlb1

nlb2

nlb3

nlb4

nlb5

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij in direktna komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavnice naročnika: Manja Gradišek, Simona Mladenović, Andreja Ignijić Peklaj in Darja Lekše

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorici projekta v agenciji: Špela Petač in Tina Škoberne Malešič

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in  Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Izvršna umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniška direktorja: Špela Drašlar in Matt Penko

Umetniški direktor screen formati: Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Siniša Šafarič

Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Bojan Jelačin (MSL)

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: september–november 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji