Priložnost živeti po svoje
V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za NLB zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri nagovarjajo mlade, ki razmišljajo o stanovanjskem kreditu.
NLB
Kratek opis akcije: NLB kot skrbni mentor svoje poslanstvo vidi v tem, da z enostavnimi produkti, storitvami in s celovito pomočjo izkušenih strokovnjakov tudi pri najzahtevnejših odločitvah – kot je najem stanovanjskega kredita – svojim strankam pomaga uresničevati priložnosti ter jim stoji ob strani pri pisanju neprecenljivih življenjskih zgodb. Prva v vrsti je zgodba o Anji, ki živi v najemniškem stanovanju, vedno bolj utesnjena, a še ne prepričana, da bi vendarle živela na svojem. Ko se le odloči za NLB Stanovanjski kredit, na vselitveni zabavi spozna Roka in zgodi se življenje v vsej svoji razsežnosti in lepoti.
Oglaševalska akcija primarno nagovarja mlade (družine), zaokrožuje pa jo tudi nagradna igra, v kateri bodo v NLB stotim mladim do 40 let ponudili finančno pomoč na poti do njihovega doma – poplačilo treh obrokov kredita v višini do 1000 evrov – in jih tako vsaj malo razbremenili pri reševanju stanovanjskega izziva.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij in neposredna komunikacija, odnosi z javnostmi
Predstavnici naročnika: Manja Gradišek in Simona Mladenović
Direktorica naročnika: Špela Petač
Direktorici projekta v agenciji: Špela Petač in Tina Škoberne Malešič
Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar
Izvršna umetniška direktorica: Špela Drašlar
Umetniška direktorja: Špela Drašlar in Matt Penko
Umetniški direktor (screen formati): Matjaž Škufca
Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Siniša Šafarič
Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Bojan Jelačin (MSL)
Asistentka direktorice projekta: Julija Umek
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Miha Mlaker
Fotograf: Primož Korošec
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: september–november 2021