nlb krediti
Opaženo

Priložnost živeti po svoje

V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za NLB zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri nagovarjajo mlade, ki razmišljajo o stanovanjskem kreditu.

Kratek opis akcije: NLB kot skrbni mentor svoje poslanstvo vidi v tem, da z enostavnimi produkti, storitvami in s celovito pomočjo izkušenih strokovnjakov tudi pri najzahtevnejših odločitvah – kot je najem stanovanjskega kredita – svojim strankam pomaga uresničevati priložnosti ter jim stoji ob strani pri pisanju neprecenljivih življenjskih zgodb. Prva v vrsti je zgodba o Anji, ki živi v najemniškem stanovanju, vedno bolj utesnjena, a še ne prepričana, da bi vendarle živela na svojem. Ko se le odloči za NLB Stanovanjski kredit, na vselitveni zabavi spozna Roka in zgodi se življenje v vsej svoji razsežnosti in lepoti.

Oglaševalska akcija primarno nagovarja mlade (družine), zaokrožuje pa jo tudi nagradna igra, v kateri bodo v NLB stotim mladim do 40 let ponudili finančno pomoč na poti do njihovega doma – poplačilo treh obrokov kredita v višini do 1000 evrov – in jih tako vsaj malo razbremenili pri reševanju stanovanjskega izziva.

nlb kred1

nlb kred2

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij in neposredna komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavnici naročnika: Manja Gradišek in Simona Mladenović

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorici projekta v agenciji: Špela Petač in Tina Škoberne Malešič

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Izvršna umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniška direktorja: Špela Drašlar in Matt Penko

Umetniški direktor (screen formati): Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Siniša Šafarič

Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Bojan Jelačin (MSL)

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: september–november 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji