Princip
Opaženo

Princip nagovarja svoje kupce drugače

V digitalni agenciji Avion so za blagovni znamki Princip in Artpump zasnovali barvito in pozitivno naravnano oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Kolekcija Puzzle Glam Street Sustainability je v svojih sporočilih večplastna na različnih ravneh. Glavno oziroma temeljno komunikacijsko sporočilo kolekcije se nanaša na trajnostnost, ki so ga povezali s psihološkim vidikom in porabnike pri izbiri postavili v osrednji in prioriteten položaj.

»Da bi ljudi spodbudili oziroma jih preusmerili v trajnosten način razmišljanja, smo uporabili nezaveden in kreativen pristop do naše ciljne skupine. Pri komunikaciji smo se osredotočali na različne barve izbranih kreacij, kjer smo vsaki barvi pripisali relevantno povezavo z osebnostjo in značajem posameznic. Ker se osebnost v samem bistvu v dobi odraslosti ne spreminja, bo plašč izžareval njihovo bit in energijo dolgo časa in s tem nezavedno prispeval k trajnostnosti,« pravijo in dodajajo, da to ne bi bilo izvedljivo brez prvovrstnih materialov, ki poskrbijo za obstojnost in permanentnost kreacij in najkakovostnejšo izdelavo vseh detajlov.

Čeprav je bila zaradi epidemije koronavirusa izvedba kolekcije znatno otežena – predvsem pri dobavi materialov in dogovarjanju z distributerji – so uspešno splezali čez ovire in zagotovili vse primerno, da dosežejo cilje, ki so si jih zadali. Oglaševanje je potekalo z intenzivno mesečno akcijo na družbenih omrežjih v dveh jezikovnih različicah, vključili pa so še lastne kanale modnih znamk, trgovine s konceptom Zoofa, vplivnostni marketing in odnose z javnostmi.

princip1

princip2

princip3

Elementi projekta: kreativna zasnova, grafično oblikovanje, komunikacija, vsebine za odnose z javnostmi, spletno oglaševanje in oglaševanje skozi vplivnostni marketing

Naročnici: Mojca Celin (Princip) in Petja Montanez (Artpump)

Umetniška in kreativna direktorica: Petja Montanez (Artpump)

Digitalna strategija in tekstopisje: Denis Gorjup (Avion)

Vplivnica: Neža Kroflič (Stylemilkshake)

Fotograf: Matjaž Jambriško

Avtorska glasba: Hana Mačkovšek

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji