Princip
Opaženo

Princip nagovarja svoje kupce drugače

V digitalni agenciji Avion so za blagovni znamki Princip in Artpump zasnovali barvito in pozitivno naravnano oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Kolekcija Puzzle Glam Street Sustainability je v svojih sporočilih večplastna na različnih ravneh. Glavno oziroma temeljno komunikacijsko sporočilo kolekcije se nanaša na trajnostnost, ki so ga povezali s psihološkim vidikom in porabnike pri izbiri postavili v osrednji in prioriteten položaj.

»Da bi ljudi spodbudili oziroma jih preusmerili v trajnosten način razmišljanja, smo uporabili nezaveden in kreativen pristop do naše ciljne skupine. Pri komunikaciji smo se osredotočali na različne barve izbranih kreacij, kjer smo vsaki barvi pripisali relevantno povezavo z osebnostjo in značajem posameznic. Ker se osebnost v samem bistvu v dobi odraslosti ne spreminja, bo plašč izžareval njihovo bit in energijo dolgo časa in s tem nezavedno prispeval k trajnostnosti,« pravijo in dodajajo, da to ne bi bilo izvedljivo brez prvovrstnih materialov, ki poskrbijo za obstojnost in permanentnost kreacij in najkakovostnejšo izdelavo vseh detajlov.

Čeprav je bila zaradi epidemije koronavirusa izvedba kolekcije znatno otežena – predvsem pri dobavi materialov in dogovarjanju z distributerji – so uspešno splezali čez ovire in zagotovili vse primerno, da dosežejo cilje, ki so si jih zadali. Oglaševanje je potekalo z intenzivno mesečno akcijo na družbenih omrežjih v dveh jezikovnih različicah, vključili pa so še lastne kanale modnih znamk, trgovine s konceptom Zoofa, vplivnostni marketing in odnose z javnostmi.

princip1

princip2

princip3

Elementi projekta: kreativna zasnova, grafično oblikovanje, komunikacija, vsebine za odnose z javnostmi, spletno oglaševanje in oglaševanje skozi vplivnostni marketing

Naročnici: Mojca Celin (Princip) in Petja Montanez (Artpump)

Umetniška in kreativna direktorica: Petja Montanez (Artpump)

Digitalna strategija in tekstopisje: Denis Gorjup (Avion)

Vplivnica: Neža Kroflič (Stylemilkshake)

Fotograf: Matjaž Jambriško

Avtorska glasba: Hana Mačkovšek

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji