Pripnite zavarovanja in ugodnosti
Zavarovalnica Triglav predstavlja novo 360-stopinjsko tržnokomunikacijsko akcijo za avtomobilska zavarovanja, ki jo kreativno povezuje prepoznavna gesta za varnost v prometu – pripenjanje.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Avtomobilsko zavarovanje pri Zavarovalnici Triglav postane AvtoMobilno, če mu dodamo vsaj še dve od akcijskih zavarovanj, ki krijejo različne oblike mikromobilnosti, rehabilitacijo, prtljago in po novem tudi zavarovanje malih živali med prevozom. Kompleksno ponudbo dodajanja zavarovanj in ugodnosti so v Zavarovalnici Triglav v sodelovanju z agencijo Renderspace kreativno »prevedli« v jezik, lasten varnosti v prometu – pripenjanje. Pripenjanje tako ni le gesta, s katero poskrbimo za varnost prtljage, različnih oblik mobilnosti in ljubljenčkov v prometu. Hkrati deluje tudi kot igriv, iskriv in jasen poziv k pripenjanju dodatnih zavarovanj in s tem posebnih ugodnosti.
Elementi akcije: televizijski oglasi, radijski in tiskani oglasi, zunanje in digitalno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Zavarovalnice Triglav
Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh in Sara Rogel
Agencija: Renderspace
Vodja projekta v agenciji: Patrizia Cresso
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Produkcijska hiša: Nora Production
Izvršni producent: Darko Vinkl
Režiser: Đorđe Marković
Direktor fotografije: Aco Pavlović
Fotograf: Peter Giodani
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: maj – junij 2023