Pripravi se na najboljše
Zavarovalnica Allianz Slovenija je v sodelovanju z agencijo F2 predstavila novo oglaševalsko akcijo »Pripravi se na najboljše«, ki zaznamuje začetek večletnega sponzorskega sodelovanja z najboljšo športno plezalko na svetu, Janjo Garnbret.
Allianz Slovenija
Kratek opis akcije: »V življenju se nam prevečkrat zgodi, da nam kdo reče, da nekaj ni mogoče, ali pa sami ne verjamemo vase dovolj, da bi sploh poskusili. Če bi tako razmišljala Janja Garnbret, danes ne bi bila najboljša na svetu in olimpijska prvakinja,« pravijo snovalci akcije.
V video oglasu in na velikih plakatnih površinah se tako pojavijo besede izziv, vrh in sprememba, ki definirajo Janjino kariero. Med samim plezanjem se na balvansko steno projicirajo njene fotografije iz otroštva, treningov in tekem. Na koncu nas Janja nagovori z besedami: »Nemogoče? Ne, mogoče!«, ki so v navdih vsem nam, naj se novih izzivov ne prestrašimo in se jih lotimo pozitivno naravnani.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, video in spletni oglasi, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Goran Triska, Matko Čulina in Dean Klemente Maletić
Vodji projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja in Tomaž Cör
Kreativni direktor in tekstopisec: Drago Mlakar
Umetniška direktorica: Tina Brezovnik
Oblikovalec: Blaž Topolinjak
Fotograf: Primož Korošec
Produkcijska hiša: WeCam