argeta
Opaženo

Pripravljeni na nove dogodivščine?

Agencija 101 in Argeta Junior sta portal za učenje in zabavo Junior nadgradili v prvo platformo za razvoj kreativnega razmišljanja pri otrocih.

Kratek opis akcije: Staršem otrok se pogosto zdi, da izobraževalni sistem nima posluha za edinstvenost njihovega otroka. Vedno več je govora o tem, da sistem otroke omejuje in ubija njihovo kreativnost. Linearno, šolsko razmišljanje je pomembno, saj otroku preko poznavanja skupnih vzorcev in pravil omogoča sporazumevanje in vključitev v družbo. Po drugi strani pa je v dobi inovacij in v hitro spreminjajočem okolju kreativnost ključna veščina za uspešno življenje. Spodbujanja kreativnosti je v izobraževalnem sistemu malo, zato so se v Agenciji 101 skupaj z naročnikom odločili, da do novih vsebin na platformi Junior tokrat pristopijo drugače.

Zabavnim igram in knjigam iz prejšnjih sezon, ki temeljijo na linearnem razmišljanju, so pridružili vsebine, ki se osredotočajo na spodbujanje kreativnega ali divergentnega razmišljanja. Po načelih Edwarda de Bona in s pomočjo mag. Nastje Mulej, edine licencirane trenerke kreativnega razmišljanja po de Bonu, sta nastali dve novi knjigi z alternativnimi zaključki. To pomeni, da vsaka od knjig vsebuje kar osem različnih zgodb, v katerih otrok sam izbira potek dogodivščine. Na platformi je tudi šest svežih iger in izzivov, pri katerih otroci razvijajo številne zamisli, iščejo oddaljene povezave in tako utirajo pot svoji domišljiji, nepričakovanim rešitvam in inovacijam.

Elementi akcije: spletno mesto, družbena omrežja, YouTube

Predstavniki naročnika: Vida Kos, Simon Horvat in Živa Deu

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Tekstopiski: Urška Čuk in Lana Špiler

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

DIgitalna producentka: Kristina Zidar

Oblikovalka: Lara Oset

Vodja projekta: Špela Vuga

Vodja projektne izvedbe: Tjaša Kožar

Asistentka vodje projekta: Maša Antunićević

Ostali sodelavci: Specto in CNJ, mag. Nastja Mulej s sodelavci

l

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji