Pripravljeni na nove dogodivščine?
Agencija 101 in Argeta Junior sta portal za učenje in zabavo Junior nadgradili v prvo platformo za razvoj kreativnega razmišljanja pri otrocih.
Kratek opis akcije: Staršem otrok se pogosto zdi, da izobraževalni sistem nima posluha za edinstvenost njihovega otroka. Vedno več je govora o tem, da sistem otroke omejuje in ubija njihovo kreativnost. Linearno, šolsko razmišljanje je pomembno, saj otroku preko poznavanja skupnih vzorcev in pravil omogoča sporazumevanje in vključitev v družbo. Po drugi strani pa je v dobi inovacij in v hitro spreminjajočem okolju kreativnost ključna veščina za uspešno življenje. Spodbujanja kreativnosti je v izobraževalnem sistemu malo, zato so se v Agenciji 101 skupaj z naročnikom odločili, da do novih vsebin na platformi Junior tokrat pristopijo drugače.
Zabavnim igram in knjigam iz prejšnjih sezon, ki temeljijo na linearnem razmišljanju, so pridružili vsebine, ki se osredotočajo na spodbujanje kreativnega ali divergentnega razmišljanja. Po načelih Edwarda de Bona in s pomočjo mag. Nastje Mulej, edine licencirane trenerke kreativnega razmišljanja po de Bonu, sta nastali dve novi knjigi z alternativnimi zaključki. To pomeni, da vsaka od knjig vsebuje kar osem različnih zgodb, v katerih otrok sam izbira potek dogodivščine. Na platformi je tudi šest svežih iger in izzivov, pri katerih otroci razvijajo številne zamisli, iščejo oddaljene povezave in tako utirajo pot svoji domišljiji, nepričakovanim rešitvam in inovacijam.
Elementi akcije: spletno mesto, družbena omrežja, YouTube
Predstavniki naročnika: Vida Kos, Simon Horvat in Živa Deu
Kreativna direktorica: Ana Šušteršič
Tekstopiski: Urška Čuk in Lana Špiler
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
DIgitalna producentka: Kristina Zidar
Oblikovalka: Lara Oset
Vodja projekta: Špela Vuga
Vodja projektne izvedbe: Tjaša Kožar
Asistentka vodje projekta: Maša Antunićević
Ostali sodelavci: Specto in CNJ, mag. Nastja Mulej s sodelavci