Prišli so nepremagljivi Super Foodies!
V Sparu Slovenija z novo prodajno akcijo Super Foodies preko igre ozaveščajo o pomembnosti uravnotežene prehrane.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: Nepremagljivi Super Foodies so super junaki, ki pokajo od vitaminskih moči in zdravja ter otroke na igriv način izobražujejo o pomenu rednega uživanja sadja in zelenjave. Kot vsi super junaki pa imajo Super Foodies tudi svoje nasprotnike – Škodljivčke. Kampanjo za projekt Super Foodies so zasnovali v agenciji Innovatif.
Zabava z »nepremagljivo druščino« je oživela na prodajnih mestih, pa tudi na spletu, v virtualni Akademiji Nepremagljivih. V nagradni aktivaciji so sodelujoči spoznali super moči vseh upodobljenih likov ter tekmovali v štirih stopnjah tedenskih kvizov z bogatimi nagradami.
Pri Sparu Slovenija pravijo, da so navihani super junaki navdihnili tudi njih, zato so v okviru akcije društvu Sladkorčki (Društvo za pomoč otrokom s presnovnimi motnjami) donirali 5.000 evrov za nakup IR-lučke za pomoč pri odvzemih krvi za najmlajše otroke.
Idejna zasnova in izveba projekta: Innovatif
Skrbnik naročnika v agenciji: Gorazd Oman
Direktorica projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik
Umetniška direktorja: Andraž Filač in Alexey Ryzhov
Kreativna zasnova in tekstopisje: Sanja Petrović
Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić
Producent: Luka Šalehar
Oblikovanje in produkcija spletnega mesta: Alexey Ryzhov, Tea Škvarč in Klemen Dolinšek
Koordinacija video produkcije: Matej Učakar
Video produkcija: Dobre zgodbe
Promocija projekta na družbenih omrežjih: Futura DDB
Ana Ribar in Minela Jelečević (vodji projekta), Pia Zavodnik, Mija Zorec in Iztok Perko (oblikovalci),
Ema Zdešar in Neja Pevec (tekstopiski)