Pristne skodelice Mu
V Ljubljanskih mlekarnah so z agencijo Herman & partnerji zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri pravijo: »Več pristnosti, več dobrih zajtrkov.«
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: Z akcijo sporočajo, da so jogurti Mu izdelani iz slovenskega mleka in iz naravnih sestavin. Da jih bodo radi pili tudi otroci, so poskrbeli s skodelicami, na katerih so ilustrirani liki Matejade Cecca, ki so jih poimenovali Grrrega, Ana-Marija-Dare in DJ Brundo.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Tina Kumelj, Alja Učakar in Jernej Metljak
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisec: Maj Kelenc
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Mlajša vodja projekta v agenciji: Anja Čelik
Umetniški direktor: Grega Čeferin
Oblikovalca: Mateja Omerzel in Milko Pečanič
Digitalna strateginja: Nina Tanhofer
Montažerka: Urška Vavpetič
Ilustrator: Matej de Cecco
Partner projekta: Keramika Liboje
Medijska agencija: Zenith Optimedia