pristni MU jogurti1
Opaženo

Pristne skodelice Mu

V Ljubljanskih mlekarnah so z agencijo Herman & partnerji zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri pravijo: »Več pristnosti, več dobrih zajtrkov.«

Kratek opis akcije: Z akcijo sporočajo, da so jogurti Mu izdelani iz slovenskega mleka in iz naravnih sestavin. Da jih bodo radi pili tudi otroci, so poskrbeli s skodelicami, na katerih so ilustrirani liki Matejade Cecca, ki so jih poimenovali Grrrega, Ana-Marija-Dare in DJ Brundo.

pristne skodelice2

pristne skodelice3

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Tina Kumelj, Alja Učakar in Jernej Metljak

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projekta v agenciji: Anja Čelik

Umetniški direktor: Grega Čeferin

Oblikovalca: Mateja Omerzel in Milko Pečanič

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Montažerka: Urška Vavpetič

Ilustrator: Matej de Cecco

Partner projekta: Keramika Liboje

Medijska agencija: Zenith Optimedia 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji