pristop razpis
Opaženo

Pristop izbran na razpisu za ozaveščanje o medgeneracijskem sodelovanju

Po poročanju Financ je ministrstvo za delo na razpisu za sofinanciranje komunikacijske akcije za spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu izbralo agencijo Pristop.

Na 1,18 milijona evrov vrednem razpisu so sicer sodelovale tri agencije; poleg Pristopa še Stratkom (v partnerstvu z agencijama BPCS in ArnoldVuga) in Luna \TBWA.

Kot smo novembra poročali v MM-ovi tedenski rubriki Razpisi tedna, je Ministrstvoza delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS z razpisom iskalo sofinancerja za komunikacijsko akcijo za spodbujanje medgeneracijske solidarnosti. V okviru projekta naj bi po zapisu MDDSZ izbrani izvajalec zasnoval »obširno komunikacijsko akcijo« z namenom »zmanjševanja oziroma odpravljanja medgeneracijskih stereotipov in spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu«.

V sklopu projekta »Vsi zmagujemo, vsi sodelujemo« naj bi Pristop tako ustvaril komunikacijsko akcijo, ki med drugim obsega izobraževalne vsebine za različne ciljne skupine kot tudi izobraževalne aktivnosti.

Izvorni članek najdete tukaj.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji