hn
Opaženo

Projekt Wood we go: Izpostavitev butičnih destinacij z lesno noto

Pobudnika projekta »Wood we go« bosta leto dni obiskovala (in priznavala) slovenske butične destinacije, ki so primeri dobrih praks in predstavljajo paradne konje trajnostnega turizma.

Lilijana Vogrinec in Dušan Waldhütter bosta v okviru projekta do junija 2024 obiskala destinacije, ki navdihujejo druge s trajnostnim konceptom in zgodbo, zapisano v les, obenem pa obiskovalcem ponujajo idiličen oddih. »Ideja se je razvila skozi projekte našega podjetja Slowoodlife, katerega poslanstvo je ljubezen do ljudi in bivalnega okolja, izpovedana v lesu. Navdih za vseslovensko kampanjo Wood we go pa sva dokončno izoblikovala v butičnem hotelu Cliff v Izoli, v katerem res ni težko dobiti izvrstne ideje glede kakovosti bivanja,« sta za bralce MM-a dejala Vogrinčeva in Waldhütter.

Povezati enako misleče

Kampanja ima tri cilje, dodajata: »Želimo izpostaviti tiste, ki s svojo trajnostno usmerjenostjo in holistično skrbjo za dobro počutje človeka dosegajo transformativne učinke pri gostih. Naš namen je tudi navdihovati in usmerjati skozi primere odličnih praks, tretji cilj pa je povezati in izpostaviti enako misleče – vodje izjemnih destinacij, ozaveščena trajnostno usmerjena podjetja in širšo zainteresirano javnost.«

Destinacije bodo v obliki reportaž in kratkih filmov predstavljene na družbenih omrežjih, spletni strani in v knjigi, namenjeni slovenskemu in angleško govorečemu tržišču. Poleg tega bodo izpostavljene kot nosilci slovenskega transformativnega turizma na dogodku za medije, ki ga bodo pripravili ob zaključku kampanje junija prihodnje leto, sta razložila.

Ustanovitelja podjetja Slowoodlife želita ustvariti najboljše nacionalne zgodbe o turističnih destinacijah. »Vse zajete destinacije ponujajo veliko več kot le oddih, verjemite nama, da imamo zelo visoko zastavljene kriterije. Zajeli bomo destinacije, ki v naših očeh dejansko predstavljajo paradne konje slovenskega turizma,« zaključita.

jn

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji