Q Maaaaaax!
Petrol je v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace za slovenski, hrvaški, srbski, črnogorski in bosanski trg ustvaril celovito komunikacijsko oglaševalsko akcijo, s katero predstavlja novo generacijo visokokakovostnih goriv Q Max.
Petrol
Kratek opis akcije: Ker Q Max omogoča kar do 50 kilometrov daljšo vožnjo s polnim rezervoarjem, tudi kreativna rdeča nit 360-stopinjske kampanje temelji na podaaaaaljševanju – imena Q Max in ključnih sporočil. Protagonist video oglasa tako vožnjo navdušeno spremlja s samozavestno glasnim Q Maaaaxom, navdušujoče daaaaaljša vožnja pa je tudi osrednji motiv zunanjega oglaševanja in promocij. Kot Q Max s tehnologijo Dual Action čisti motor, so tudi sporočila kampanje prečiščena, jasna in neposredna.
Opazna sporočila podaljševanja so prisotna tudi na družbenih omrežjih in servisih Petrol, kmalu pa bo Q Maaaax zabavnost dopolnil še z družbeno odgovorno pobudo, s katero bo vožnji dodal dodatno dimenzijo. »A vse to je šele začetek dolgoročne komunikacijske strategije, s katero bo Q Max na vedno nove načine presenečal, navduševal in zabaval že kmaaalu,« obljubljajo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, oglasi na YouTubu, družbena omrežja, aktivacija, zunanje oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih
Predstavniki naročnika: Peter Curk, Jože Gostiša, Miha Kofjač in Petra Oplotnik
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisec: Peter Zabret
Direktorica projekta: Sanja Likar
Vodja projekta: Nataša Lipovčić
Strateška direktorica: Eva Šterk
Umetniški direktor: Primož Zorko
Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks
Izvedbeno oblikovanje: Emil Barbarić in Samo Jarc (Pristop), Petrol
Komunikacijska strateginja: Meta Celestina
Digitalna strateginja: Julija Somrak
Urednici družbenih omrežji: Anamarija Lukovac in Kaja Fikfak
Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Eva Celec
Produkcijska hiša: Nora PG
Režiser: Miha Mlaker
Postprodukcija: Art Rebel 9
Fotografinja: Urša Premik
Medijska agencija: Media Publikum