petrol
Opaženo

Q Maaaaaax!

Petrol je v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace za slovenski, hrvaški, srbski, črnogorski in bosanski trg ustvaril celovito komunikacijsko oglaševalsko akcijo, s katero predstavlja novo generacijo visokokakovostnih goriv Q Max.

Kratek opis akcije: Ker Q Max omogoča kar do 50 kilometrov daljšo vožnjo s polnim rezervoarjem, tudi kreativna rdeča nit 360-stopinjske kampanje temelji na podaaaaaljševanju – imena Q Max in ključnih sporočil. Protagonist video oglasa tako vožnjo navdušeno spremlja s samozavestno glasnim Q Maaaaxom, navdušujoče daaaaaljša vožnja pa je tudi osrednji motiv zunanjega oglaševanja in promocij. Kot Q Max s tehnologijo Dual Action čisti motor, so tudi sporočila kampanje prečiščena, jasna in neposredna.

Opazna sporočila podaljševanja so prisotna tudi na družbenih omrežjih in servisih Petrol, kmalu pa bo Q Maaaax zabavnost dopolnil še z družbeno odgovorno pobudo, s katero bo vožnji dodal dodatno dimenzijo. »A vse to je šele začetek dolgoročne komunikacijske strategije, s katero bo Q Max na vedno nove načine presenečal, navduševal in zabaval že kmaaalu,« obljubljajo snovalci akcije.

petrol q max

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, oglasi na YouTubu, družbena omrežja, aktivacija, zunanje oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Peter Curk, Jože Gostiša, Miha Kofjač in Petra Oplotnik

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisec: Peter Zabret

Direktorica projekta: Sanja Likar

Vodja projekta: Nataša Lipovčić

Strateška direktorica: Eva Šterk

Umetniški direktor: Primož Zorko

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Izvedbeno oblikovanje: Emil Barbarić in Samo Jarc (Pristop), Petrol

Komunikacijska strateginja: Meta Celestina

Digitalna strateginja: Julija Somrak

Urednici družbenih omrežji: Anamarija Lukovac in Kaja Fikfak

Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Eva Celec

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Miha Mlaker

Postprodukcija: Art Rebel 9

Fotografinja: Urša Premik

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji