petrol
Opaženo

Q Maaaaaax!

Petrol je v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace za slovenski, hrvaški, srbski, črnogorski in bosanski trg ustvaril celovito komunikacijsko oglaševalsko akcijo, s katero predstavlja novo generacijo visokokakovostnih goriv Q Max.

Kratek opis akcije: Ker Q Max omogoča kar do 50 kilometrov daljšo vožnjo s polnim rezervoarjem, tudi kreativna rdeča nit 360-stopinjske kampanje temelji na podaaaaaljševanju – imena Q Max in ključnih sporočil. Protagonist video oglasa tako vožnjo navdušeno spremlja s samozavestno glasnim Q Maaaaxom, navdušujoče daaaaaljša vožnja pa je tudi osrednji motiv zunanjega oglaševanja in promocij. Kot Q Max s tehnologijo Dual Action čisti motor, so tudi sporočila kampanje prečiščena, jasna in neposredna.

Opazna sporočila podaljševanja so prisotna tudi na družbenih omrežjih in servisih Petrol, kmalu pa bo Q Maaaax zabavnost dopolnil še z družbeno odgovorno pobudo, s katero bo vožnji dodal dodatno dimenzijo. »A vse to je šele začetek dolgoročne komunikacijske strategije, s katero bo Q Max na vedno nove načine presenečal, navduševal in zabaval že kmaaalu,« obljubljajo snovalci akcije.

petrol q max

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, oglasi na YouTubu, družbena omrežja, aktivacija, zunanje oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Peter Curk, Jože Gostiša, Miha Kofjač in Petra Oplotnik

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisec: Peter Zabret

Direktorica projekta: Sanja Likar

Vodja projekta: Nataša Lipovčić

Strateška direktorica: Eva Šterk

Umetniški direktor: Primož Zorko

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Izvedbeno oblikovanje: Emil Barbarić in Samo Jarc (Pristop), Petrol

Komunikacijska strateginja: Meta Celestina

Digitalna strateginja: Julija Somrak

Urednici družbenih omrežji: Anamarija Lukovac in Kaja Fikfak

Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Eva Celec

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Miha Mlaker

Postprodukcija: Art Rebel 9

Fotografinja: Urša Premik

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji