leteča
Opaženo

Raziskovanje sveta z Mercatorjevo letečo druščino

V skupini Herman & partnerji so skupaj z Mercatorjem pripravili oglaševalsko akcijo, ki nagrajuje zvestobo in poučuje o pestrosti življenja na zemlji.

Kratek opis akcije: »S hitrim življenjskim tempom nam narava postaja vse bolj tuja. Veliko rastlin in živali, ki se nahajajo v naši okolici, več ne prepoznamo. Letošnjo pomlad in poletje nam bodo zato prileteli na pomoč metuljčica Mojca, pikapolonica Pika, lišček Lan, kačji pastirček Kaj, čebelica Ča-ča in plavčica Pia. Leteča druščina bo poskrbela, da bomo čas preživljali bolj zabavno in poučno. Skupaj z Mercatorjem nas bodo odpeljali v naravo in pokazali vse, kar se skriva v njej,« pravijo snovalci akcije.

Z nakupom označenih izdelkov in nalepkami, ki jih otroci lepijo v album, lahko malčki pridobijo plišaste junake Leteče druščine. Obenem se s pomočjo zbiranja nalepk učijo o pomembnosti opraševanja, ohranjanja pestrosti življenja na Zemlji in opazovanju ptic. Akcija poleg klasičnega pristopa vsebuje tudi razigrano spletno ekstenzijo, kjer se bodo otroci naučili plesa Leteče druščine.

 

leteca2

leteča3

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Tekstopisca: Matej Kodrič in Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Produkcijska hiša: Dreamdust

Skladatelj: Davor Herceg

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji