omv
Opaženo

Raziskujmo Slovenijo

OMV Slovenija in njegova hišna agencija Medimat sta kreativno izkoristila čas epidemije in pripravila akcijo, s katero odkrivajo skrivne bisere v Sloveniji in spodbujajo družine, da jih odkrijejo tudi same.

Kratek opis akcije: V času epidemije so bile možnosti potovanj omejene, zato so v OMV Slovenija skupaj z agencijo Medimat predvidevali, da bo po sprostitvi omejitev vse več ljudi preživljalo počitnice ali vikend izlete v Sloveniji. »Pri poteh po Sloveniji pa je OMV najboljši sopotnik, saj je lokacijsko razporejen po celotni državi, poleg tega pa ponuja številne izdelke, ki so kot nalašč za družino na izletu. OMV je tudi sicer družinsko usmerjen, zato smo skupaj s svojo hišno agencijo želeli to dejstvo prikazati tudi tako, da smo družinam olajšali načrtovanje izletov po Sloveniji,« pravijo.

V akciji so sodelovali z znanim in uveljavljenim partnerjem na tem področju, družinskim izletniškim portalom kamzmulcem.si. Oblikovali so kreativen in otrokom privlačen zemljevid – plakat z izleti, ki je namenjen zbiranju regijskih nalepk, ki se jih dobi na bencinskih servisih OMV. Akcija je razširjena z dodatno spletno stranjo na omv.si (delo agencije Mobiuu) z interaktivnim in podrobnim opisom izletov ter sistemom za sodelovanje v nagradni igri. Bencinski servisi v posamezni regiji imajo enako nalepko, ki je prepoznavna. Družine tako na zabaven način preživljajo prosti čas in hkrati sodelujejo tudi v velikem nagradnem žrebanju OMV.

omv druzine

Elementi akcije: oglaševanje in aktivna komunikacija zaposlenih na bencinskih servisih OMV zunanje, spletno in mobilno oglaševanje, sožitno oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Valentina Danev, Robert Dežman in Mojca Jejčič

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Zetiček

Kreativna direktorica in tekstopiska: Alja Zadravec

Grafični oblikovalec: Tomaž Kranjc

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji