Raziskujmo Slovenijo
OMV Slovenija in njegova hišna agencija Medimat sta kreativno izkoristila čas epidemije in pripravila akcijo, s katero odkrivajo skrivne bisere v Sloveniji in spodbujajo družine, da jih odkrijejo tudi same.
OMV
Kratek opis akcije: V času epidemije so bile možnosti potovanj omejene, zato so v OMV Slovenija skupaj z agencijo Medimat predvidevali, da bo po sprostitvi omejitev vse več ljudi preživljalo počitnice ali vikend izlete v Sloveniji. »Pri poteh po Sloveniji pa je OMV najboljši sopotnik, saj je lokacijsko razporejen po celotni državi, poleg tega pa ponuja številne izdelke, ki so kot nalašč za družino na izletu. OMV je tudi sicer družinsko usmerjen, zato smo skupaj s svojo hišno agencijo želeli to dejstvo prikazati tudi tako, da smo družinam olajšali načrtovanje izletov po Sloveniji,« pravijo.
V akciji so sodelovali z znanim in uveljavljenim partnerjem na tem področju, družinskim izletniškim portalom kamzmulcem.si. Oblikovali so kreativen in otrokom privlačen zemljevid – plakat z izleti, ki je namenjen zbiranju regijskih nalepk, ki se jih dobi na bencinskih servisih OMV. Akcija je razširjena z dodatno spletno stranjo na omv.si (delo agencije Mobiuu) z interaktivnim in podrobnim opisom izletov ter sistemom za sodelovanje v nagradni igri. Bencinski servisi v posamezni regiji imajo enako nalepko, ki je prepoznavna. Družine tako na zabaven način preživljajo prosti čas in hkrati sodelujejo tudi v velikem nagradnem žrebanju OMV.
Elementi akcije: oglaševanje in aktivna komunikacija zaposlenih na bencinskih servisih OMV zunanje, spletno in mobilno oglaševanje, sožitno oglaševanje na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Valentina Danev, Robert Dežman in Mojca Jejčič
Vodja projekta v agenciji: Tjaša Zetiček
Kreativna direktorica in tekstopiska: Alja Zadravec
Grafični oblikovalec: Tomaž Kranjc