rdeci izziv generali
Opaženo

Rdeči izzivi

Zavarovalnica Generali je skupaj z agencijo Pristop v skladu z novo »reditude« globalno pozicijo pripravila aktivacijo, ki v ospredje postavlja dostopnost in strokovnost zastopnikov.

Kratek opis akcije: »Generalijevi zastopniki imajo vedno dober nasvet. S pravim nasvetom pa lahko premagaš vsak izziv. Da bi s tem sporočilom, ki se povezuje z aktualno akcijo »Reditude«, dosegli nekoliko mlajšo ciljno skupino, smo izpeljali aktivacijo Rdeči izzivi,« pravijo v Zavarovalnici Generali. »Rdeči izzivi« so v velikem rdečem paketu skupaj s presenečenji potovali med izbranimi vplivneži in obiskali Nino Gaspari, Petro Parovel, Trkaja, Štefana Hadalina ter Barbi in Matica. Preko nalog v paketu so svojim sledilcem pokazali, zakaj je pametno upoštevati prave nasvete in kako lahko zavarovalni zastopniki pomagajo z nasvetom kadar koli, ko potrebuješ svoji situaciji prilagojen nasvet ali pomoč. »Pri tem smo vsakega od vplivnežev vsebinsko povezali z enim od zavarovanj, dogajanje na Instagramu pa podprli z nagradno igro za najbolj urne prste. Z akcijo so sledilci pridobili relevantne informacije in v dialogu z vplivneži dnevno soustvarjali vsebine, s čimer so »Rdeči izzivi« dosegli svoj glavni namen,« so zadovoljni snovalci akcije.

generali skatla

Elementi akcije: spletni oglasi, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Svjetlana Almaš, Tina Šubic Konda, Andreja Gabrijel in Tjaša Arko

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Direktorica projekta: Tea Rojec

Vodja projekta: Eva Gradišar

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalec: Lenart Slabe

Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec

Asistentka produkcije: Katra Petriček

Medijska agencija: Media Publikum

Čas trajanja akcije: november-december 2020

 

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji