Rdeči izzivi
Zavarovalnica Generali je skupaj z agencijo Pristop v skladu z novo »reditude« globalno pozicijo pripravila aktivacijo, ki v ospredje postavlja dostopnost in strokovnost zastopnikov.
Zavarovalnica Generali
Kratek opis akcije: »Generalijevi zastopniki imajo vedno dober nasvet. S pravim nasvetom pa lahko premagaš vsak izziv. Da bi s tem sporočilom, ki se povezuje z aktualno akcijo »Reditude«, dosegli nekoliko mlajšo ciljno skupino, smo izpeljali aktivacijo Rdeči izzivi,« pravijo v Zavarovalnici Generali. »Rdeči izzivi« so v velikem rdečem paketu skupaj s presenečenji potovali med izbranimi vplivneži in obiskali Nino Gaspari, Petro Parovel, Trkaja, Štefana Hadalina ter Barbi in Matica. Preko nalog v paketu so svojim sledilcem pokazali, zakaj je pametno upoštevati prave nasvete in kako lahko zavarovalni zastopniki pomagajo z nasvetom kadar koli, ko potrebuješ svoji situaciji prilagojen nasvet ali pomoč. »Pri tem smo vsakega od vplivnežev vsebinsko povezali z enim od zavarovanj, dogajanje na Instagramu pa podprli z nagradno igro za najbolj urne prste. Z akcijo so sledilci pridobili relevantne informacije in v dialogu z vplivneži dnevno soustvarjali vsebine, s čimer so »Rdeči izzivi« dosegli svoj glavni namen,« so zadovoljni snovalci akcije.
Elementi akcije: spletni oglasi, sodelovanje z vplivneži
Predstavnice naročnika: Svjetlana Almaš, Tina Šubic Konda, Andreja Gabrijel in Tjaša Arko
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Direktorica projekta: Tea Rojec
Vodja projekta: Eva Gradišar
Tekstopisec: Peter Zabret
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalec: Lenart Slabe
Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec
Asistentka produkcije: Katra Petriček
Medijska agencija: Media Publikum
Čas trajanja akcije: november-december 2020