redo
Opaženo

Re:do je tu ali kaj delajo alpake na zelenih oglasih

Novi digitalni mobilni ponudnik je že ob prihodu, ko je na trg prijezdil kar na alpaki, dokazal, da živi po svoje. In ker po svoje živi tudi agencija SHIFT, jo je re:do povabil, da skupaj ustvarijo oglaševalsko akcijo ob lansiranju znamke.

Kratek opis akcije: »Večina uporabnikov v Sloveniji še vedno nima nadzora nad svojo mobilno komunikacijo. Za urejanje naročnine so odvisni od čakanja v poslovalnicah ali na linijah klicnih centrov. Roke jim vežejo 2-letne vezave, skriti stroški in druga neprijetna presenečenja na računih pa jih vsak konec meseca vržejo z alpake. Zato smo na trg prinesli nujno spremembo in uporabnikom omogočili, da mobilno komunikacijo (končno) vzamejo v svoje roke,« pravijo pri blagovni znamki re:do.

Re:do je mogoče aktivirati v manj kot petih minutah brez obiska poslovalnice, saj uporabniki vse urejajo s svojim telefonom. Brez kreditne ali fizične SIM-kartice lahko ponudnika 14 dni brezplačno testirajo, saj re:do, poleg običajne fizične SIM-kartice, omogoča tudi eSIM, ki jo podpira večina novejših telefonov. Poleg 5G omrežja in neomejene hitrosti prenosa podatkov pa je novi ponudnik ustvaril tudi re:do skupnost, kjer uporabniki delijo mnenja, dobre fore in ideje o prihodnosti znamke.

Kot pravijo snovalci, so s kampanjo ob prihodu znamke na trg najprej želeli spodbuditi razmišljanje o tem, zakaj nekateri (mobilni) odnosi niso pravi za nas. Sporočila na zelenih oglasih so tako namigovala na tematiko partnerstva, ki so jo nato v re:do skupnosti slovenski vplivneži poglobili v posebni seriji podkastov re:do X Fejmiči. V skupnosti so se razvile zanimive debate, kmalu pa je sledilo tudi razkritje pravega (mobilnega ponudnika).

Kdo je re:do, so tako prvi izvedeli prav člani re:do skupnosti, ki je rasla tako hitro, da jo je še alpaka komaj dohajala – v manj kot enem mesecu se ji je namreč pridružilo 8.000 članov. Šele pozneje pa so ponudnika razkrili tudi preko drugih kanalov. Tako v fizičnem kot v digitalnem okolju je močno prisotna ostala zelena barva, na oglasih pa so pojavili tudi že znani obrazi vplivnežev.

V krovnem televizijskem oglasu je protagonist pokazal, kako je, ko imaš vse v svojih rokah, medtem ko so krajši produktni oglasi dodatno podkrepili razloge, zakaj je re:do pravi mobilni ponudnik za vse, ki želijo živeti po svoje. Poleg zelene barve, svežih obrazov in zanimive scenografije prepoznaven element kampanje predstavlja tudi glasba.

Vprašali smo: »Zakaj alpaka?« In odgovorili so: »Zakaj pa ne? re:dojevci živimo po svoje.«

redo1

redo2

redo3

redo4

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja in sodelovanja z vplivneži in re:do ambasadorji (Katka in Katja Bogataj, David Amaro, Tamia Šeme, Nataša Mernik, David Zupančič, Alja Nike Skrt in Mihael Žgajnar, Žan Papič, Gašper Bergant in Fejmiči), podkasti re:do X Fejmiči, spletna re:do skupnost re:lavnica 

Predstavniki naročnika: Matic Žmuc, Mili Šprajc, Primož Mahne, Tjaša Drnovšek, Kristina Janeska in Iliyan Dimitrov 

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs 

Kreativni direktor: Jure Tovrljan 

Tekstopisca: Eva Gradišnik in Jure Tovrljan 

Umetniški direktor: Matija Primc 

Oblikovalca: Andraž Grulja in Nejc Vernik

Strateška direktorica: Špela Žorž 

Direktorica projekta: Eva Frass 

Direktorica digitalnih projektov: Teja Rajšp 

Asistentka vodje projekta: Valentina Prešeren 

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič 

Komunikacija na družbenih omrežjih: Klara Filip in Mili Šprajc 

Produkcijska hiša: Moment Collective 

Producent: Vito Pešič 

Režiser: Ivan Stojiljković 

Direktor fotografije: Aleksandar Košutić 

Fotografinja: Urša Premik 

Glasba: Lil Altoid – Al Capone re:do cover 

Alpaka: Elvis 

Medijska agencija: OMD 

Vodenje medijskih projektov: Juna Neubauer, Tilen Marčič in Jure Kastelic 

Performance oglaševanje: SHIFT 

Performance specialistka: Anja Pucer 

Trajanje akcije: od 24. januar do 6. april 2023

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji