Rekordomania 3: Živalski rekorderji so letos oživeli
Tradicionalna akcija zbiranja sličic in polnjenja albumov z živalskimi rekorderji, je kupce v prodajalnah SPAR in INTERSPAR letos presenetila s tem, da lahko spoznajo in »oživijo« svoje najljubše živali tudi v resničnem svetu.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: Rekordomania 3 se predstavlja z digitalno aktivacijo na spletni strani, družbenih omrežjih in spletnih medijih, svež val pa prinaša z uvedbo mobilne aplikacije. Maček Garfield na zunanjih oglasih in v televizijskem spotu vabi k njenemu brezplačnemu prenosu. Mladi raziskovalci in njihovi starši lahko s skeniranjem sličic iz albuma in talnih nalepk v prodajalnah SPAR in INTERSPAR »oživijo« letošnje rekorderje in v katerem koli prostoru ustvarijo povsem svoj živalski svet z uporabo tehnologije razširjene resničnosti.
Tudi letošnje zbiranje sličic spremlja dobrodelna nota: ob zavedanju ogroženega obstoja čebel, ki so eden od najpomembnejših živalskih organizmov na planetu, so se v podjetju SPAR Slovenija odločili, da 5.000 evrov od prodaje albumov namenijo Čebelarski zvezi Slovenije za izvajanje apiterapije za otroke ter nakup uparjalnikov za slovenske vrtce.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, vzpostavitev spletne strani, aplikacija razširjene resničnosti, odnosi z javnostmi, donacija
Predstavnici naročnika: Nataša Purgaj in Maja Zajec
Strateginja in kreativna vodja: Tjaša Lenardič
Tekstopiska: Iris Vrhovski
Oblikovalec: Luka Grčar
Spletna izvedba: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak
Produkcijska hiša: Invida
Medijska agencija: Futura DDB