rekordomanija3
Opaženo

Rekordomania 3: Živalski rekorderji so letos oživeli

Tradicionalna akcija zbiranja sličic in polnjenja albumov z živalskimi rekorderji, je kupce v prodajalnah SPAR in INTERSPAR letos presenetila s tem, da lahko spoznajo in »oživijo« svoje najljubše živali tudi v resničnem svetu.

Kratek opis akcije: Rekordomania 3 se predstavlja z digitalno aktivacijo na spletni strani, družbenih omrežjih in spletnih medijih, svež val pa prinaša z uvedbo mobilne aplikacije. Maček Garfield na zunanjih oglasih in v televizijskem spotu vabi k njenemu brezplačnemu prenosu. Mladi raziskovalci in njihovi starši lahko s skeniranjem sličic iz albuma in talnih nalepk v prodajalnah SPAR in INTERSPAR »oživijo« letošnje rekorderje in v katerem koli prostoru ustvarijo povsem svoj živalski svet z uporabo tehnologije razširjene resničnosti.

Tudi letošnje zbiranje sličic spremlja dobrodelna nota: ob zavedanju ogroženega obstoja čebel, ki so eden od najpomembnejših živalskih organizmov na planetu, so se v podjetju SPAR Slovenija odločili, da 5.000 evrov od prodaje albumov namenijo Čebelarski zvezi Slovenije za izvajanje apiterapije za otroke ter nakup uparjalnikov za slovenske vrtce.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, vzpostavitev spletne strani, aplikacija razširjene resničnosti, odnosi z javnostmi, donacija

Predstavnici naročnika: Nataša Purgaj in Maja Zajec 

Strateginja in kreativna vodja: Tjaša Lenardič

Tekstopiska: Iris Vrhovski

Oblikovalec: Luka Grčar

Spletna izvedba: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak

Produkcijska hiša: Invida

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji