Ribe za v hribe
Delamaris je v sodelovanju s Pristopom in Planinsko zvezo Slovenije ustvaril oglaševalsko akcijo Ribe za v hribe.
Delamaris
Kratek opis akcije: »Slovenci smo hribolazci, vendar pa za ribe velja, da jih moramo jesti čim bližje morju. Sploh pa ne v hribih. To pa ne velja za ribje solate Delamaris, ki so odličen vir moči za pohodnike,« pravijo. Zato so za dobro pot in dober tek začeli s promocijo uživanja rib v hribih.
Najprej so na družbenih omrežjih razbijali hribje mite in s sledilci delili hribje novice o opažanju rib v hribih. S hribi pa so neločljivo povezane tudi pohodniške pesmi. Zato so s hribjimi vižami, v katerih nastopajo tuna Tone, orada Nada in losos Lojze, osvežili narodne pesmi. Dobrovoljne ribice v vižah spodbujajo uživanje ribjih solat med pohodniki. Animacije so zaživele na spletu, pesmi pa tudi na radijskih valovih. V sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije so pripravili nabor hribjih izletov oz. idej za pohode v manj znane kotičke Slovenije, kjer ni planinskih koč. Tam so njihove ribje konzerve odlična izbira za malico iz nahrbtnika. Skupaj s Planinsko zvezo Slovenije tako spodbujajo k razpršenemu obisku slovenskih gora. Hribje izlete so predstavljali tudi v sodelovanju z izbranimi vplivneži, ki so pohodniki in ljubitelji narave.
Elementi akcije: spletno, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Laura Sabljaković, Petra Skok in Petra Mršnik
Direktor naročnika: Žiga Gliha
Vodja projekta v agenciji: Klara Rupret
Tekstopisec: Tit Lončar
Mlajši ustvarjalec vsebin: Gašper Potočnik
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalka in ilustratorka: Sara Sešlar Naraks
Animator: Martin Rozman
Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc
Trajanje akcije: od 17. avgusta do 26. septembra 2023