RIP-oznake
Z aktivacijo RIP-oznake A1 Vajb pozdravlja svobodo eksperimentiranja med mladimi.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: V A1 Slovenija ugotavljajo, da se v sodobnem svetu mladi pogosto soočajo z oznakami, ki jih določa družba in jim poskuša pripisati identiteto. Generacija Z teh oznak ne priznava in jim ne dovoli, da jih definirajo. V želji, da bi spodbudili mlade, da se osvobodijo oznak ter svobodno in pogumno eksperimentirajo v življenju z glasbo, modo, hobiji in ostalim, so pripravili simbolno aktivacijo pokopa oznak in jo naslovili »RIP-oznake«.
»Na Instagramu preko zgodb posameznikov uporabnike spodbujamo, naj z nami delijo oznake, ki so jim jih 'nadeli' drugi ljudje. Z uporabo fraze RIP-oznake se poslovimo od starih, žaljivih, slabšalnih in ostalih oznak, povezanih z videzom ali značajem, ki mlade ovirajo pri svobodnem življenju,« pravijo snovalci akcije.
Na profilu A1 Vajb na Instagramu so svoje zgodbe o tem, kako so se znebili oznak, zakaj je (bilo) eksperimentiranje v njihovem življenju ključno in kako jih to opolnomoči, že delili Rosalie, Joker Out in Maks.
Elementi akcije: objave na družbenih omrežjih
Predstavnica naročnika: Nika Frece
Umetniški direktor in oblikovalec: Marko Klemen
Kreativna snovalka: Maša Stanič
Vodja projekta: Tajda Slabe
Tekstopiski: Jasna Kogej in Maša Stanič
Urednica družbenih omrežij: Jasna Kogej
Fotografinja: Lara Rožemberg
Strateška direktorica projekta: Milena Jakovljevič
Ostali sodelujoči: SHIFT
Čas trajanja akcije: maj–junij 2023