Rock te ne pusti brez rok
Rock Radio je v sodelovanju s Pristopom predstavil novo komunikacijsko akcijo, ki prazničnemu pokanju pirotehnike daje nov pomen.
Rock Radio
Kratek opis akcije: Pred božičnimi prazniki je »eksplodirala« nova akcija za Rock Radio, ki ponuja alternativo megicam, piratkam, čičolinam in drugi pirotehniki. Ustvarjalci akcije verjamejo, da rock'n'roll lahko poka še bolj kot petarde, in to brez nepotrebnih stranskih učinkov. Komunikacija je potekala na spletu in zunanjih oglasnih površinah. Osrednji motiv predstavlja roka z dvema manjkajočima prstoma, ki naj bi ju odnesle petarde, s čimer predstavlja znak 'rock on'.
Poleg podobe je nastala tudi najbolj pokajoča stvar na trgu, tako imenovane »rockice«. To so petarde, ki nikogar ne pustijo brez rokic. Gre za imitacijo škatle petard, v kateri se skriva radijski tranzistor. »Rockice« so v svoje rokice najprej dobili tisti, ki pri nas najbolj pokajo – slovenski rock bendi, sledili so jim učitelji. Akcija je potekala tudi na Spotifyju, kjer so ustvarili različne sezname pesmi za različne priložnosti in so poimenovane po različnih petardah.
Naročnik: Rock Radio
Agencija: Pristop
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Starejši tekstopisec: Rok Artiček
Umetniški direktor: Ivan Momirov
Vodja projektov: Neža Šimenc
Animacija: Urška Kos
Izvedbeni oblikovalec: Uroš Kraševec
Strateginja: Katja Sever
Tik Tok video si poglejte TU.