Roka v ogenj
Agencija SHIFT je skupaj z A1 Slovenija zasnovala oglaševalsko akcijo za fiksne pakete, ki so tako dobri, da so zanje »dali roko v ogenj«. Dobesedno.
A1 Slovenija
Kratek opis akcije: Kadar smo Slovenci prepričani o kakovosti nečesa, uporabimo vsem dobro znani frazem »Za to dam roko v ogenj«. In kdo bi lahko bil bolj prepričan o kakovosti ponudbe kot tisti, ki so jo ustvarili? Protagonisti nove oglaševalske akcije so zato zaposleni v A1, ki za pakete A1 Net + TV jamčijo s 100-dnevno garancijo zadovoljstva in z lastno roko v ognju.
V oglasu Žiga Skarza, vodja za televizijo in internet pri A1, v hiši nič hudega sluteče družine predstavlja ponudbo paketov. Našteje vse prednosti in izboljšave ter tako mojstrsko ogreva ozračje vse do »ognjenega« zaključka.
Elementi akcije: televizijski in spletni oglasi, oglaševanje na družbenih omrežjih, akrivnosti na prodajnih mestih
Predstavniki naročnika: Robert Demirović, Mojca Goršič in Žiga Skarza
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Tekstopisci: Luka Bajs, Eva Gradišnik in Kaja Elsner
Oblikovalec: Aleš Salokar
Strateška direktorica: Špela Žorž
Direktorica projektov: Nina Bergoč
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser: Jure Dostal
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Peter Giodani
Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM Agency
Medijska agencija: OMD