smile
Opaženo

S Smilom v novi preobleki

Ob prenovi podobe najbolj »odbitega« piva za mlade so v agenciji SHIFT ustvarili komunikacijo, v kateri se ne preobleče samo Smile, ampak tudi njegova ciljna publika.

Kratek opis akcije: »Čeprav je Smile pijača mladosti marsikaterega Slovenca, mladim dandanes sploh ne 'dogaja' oz. je niti ne poznajo. Kar pa jim dogaja, je moda, ki je njihov način izražanja, celo življenja. Zato smo jim prav preko mode predstavili pijačo Smile,« pravijo snovalci akcije. V sodelovanju s tremi mladimi oblikovalci so starim oblačilom dali novo življenje. Ljudje so v zabojnike Smile na najbolj priljubljenih Humaninih lokacijah odlagali svoja stara oblačila, ki so jih oblikovalci Volja, ihavenofocus in Brencha predelali ter za pivce Smila ustvarili tri mini kolekcije.

Projekt je zaživel na Instagramovem profilu @refresd_ in na dogodkih Smile, kjer so v nagradnih igrah podarili vsa oblačila iz kolekcij in uporabnikom pokazali, kako lahko tudi sami predelajo svoja oblačila s pomočjo »odbitih« našitkov Smile.

smile1

smile2

Elementi akcije: družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, digitalno oglaševanje, dogodki

Predstavnici naročnika: Nina Tomše in Tjaša Šubelj

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Kaja Elsner

Oblikovalec: Andraž Grulja, oblikovanje nove podobe Amater

Direktorici projektov: Nina Bergoč in Eva Frass

Vodji projekta: Sara Kravanja in Abra Nikitenko

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Komunikacija na družbenih omrežjih: Klara Filip in Valentina Prešeren

Medijska agencija: Media Publikum

Vodenje medijskih projektov: Klavdija Jerman in Mojca Česenj

Partnerji pri projektu: Nejc Šubic, Maja Šebenik in Brina Vidic, agencija Polygon

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji