S Smilom v novi preobleki
Ob prenovi podobe najbolj »odbitega« piva za mlade so v agenciji SHIFT ustvarili komunikacijo, v kateri se ne preobleče samo Smile, ampak tudi njegova ciljna publika.
Pivovarna Union
Kratek opis akcije: »Čeprav je Smile pijača mladosti marsikaterega Slovenca, mladim dandanes sploh ne 'dogaja' oz. je niti ne poznajo. Kar pa jim dogaja, je moda, ki je njihov način izražanja, celo življenja. Zato smo jim prav preko mode predstavili pijačo Smile,« pravijo snovalci akcije. V sodelovanju s tremi mladimi oblikovalci so starim oblačilom dali novo življenje. Ljudje so v zabojnike Smile na najbolj priljubljenih Humaninih lokacijah odlagali svoja stara oblačila, ki so jih oblikovalci Volja, ihavenofocus in Brencha predelali ter za pivce Smila ustvarili tri mini kolekcije.
Projekt je zaživel na Instagramovem profilu @refresd_ in na dogodkih Smile, kjer so v nagradnih igrah podarili vsa oblačila iz kolekcij in uporabnikom pokazali, kako lahko tudi sami predelajo svoja oblačila s pomočjo »odbitih« našitkov Smile.
Elementi akcije: družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, digitalno oglaševanje, dogodki
Predstavnici naročnika: Nina Tomše in Tjaša Šubelj
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopiska: Kaja Elsner
Oblikovalec: Andraž Grulja, oblikovanje nove podobe Amater
Direktorici projektov: Nina Bergoč in Eva Frass
Vodji projekta: Sara Kravanja in Abra Nikitenko
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Komunikacija na družbenih omrežjih: Klara Filip in Valentina Prešeren
Medijska agencija: Media Publikum
Vodenje medijskih projektov: Klavdija Jerman in Mojca Česenj
Partnerji pri projektu: Nejc Šubic, Maja Šebenik in Brina Vidic, agencija Polygon