S Tuš Družino je skrbi manj
Ali bi moral jesti več korenčka? Zakaj tako tiho joka? Ali je kakec prave barve? Ker imajo starši nešteto skrbi, jim agencija SHIFT in Tuš Slovenija v oglaševalski akciji za novi podklub Tuš Družina želita odvzeti vsaj eno.
Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija v središče postavlja številna vprašanja o malčkih, s katerimi se lahko poistoveti vsak starš. V oglasih tako spremljamo dan resnične družine, poln resničnih čustev – od smeha in navdušenja do solz in skrbi, ki jih Tuš Družina staršem vsaj delno poskuša odvzeti.
V novem podklubu starši vse, kar potrebujejo, dobijo na enem mestu – ugodne in kakovostne izdelke ter podporo in strokovne odgovore na vprašanja. Vsak nov član prejme Knjižico ugodnosti s številnimi popusti v trgovinah in drogerijah Tuš ter pri izbranih zunanjih partnerjih. Pomemben del Tuš Družine je tudi Facebook skupina Staršeslovje, kjer starši najdejo podporo drugih staršev in strokovne odgovore na svoja vprašanja.
Predstavnice naročnika: Danijela Lakičevič, Živa Slokan in Nika Brodnik
Strateška direktorica: Špela Žorž
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopiska: Eva Gradišnik
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalci: Hana Domijan, Matija Primc in Lucija Pale Povalej
Direktorica projekta: Eva Frass
Vodji projektov: Nina Miketič in Eva Frass
Asistent vodje projektov: Lina Gorjup
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Vodja družbenih omrežij: Klara Filip
Produkcijska hiša: Chili Films
Režiser: Jure Dostal
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Fotograf: Luka Svetic
Medijska agencija: Media Publikum
Medijsko načrtovanje in zakup: Maša Šolinc