tuš družina
Opaženo

S Tuš Družino je skrbi manj

Ali bi moral jesti več korenčka? Zakaj tako tiho joka? Ali je kakec prave barve? Ker imajo starši nešteto skrbi, jim agencija SHIFT in Tuš Slovenija v oglaševalski akciji za novi podklub Tuš Družina želita odvzeti vsaj eno.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija v središče postavlja številna vprašanja o malčkih, s katerimi se lahko poistoveti vsak starš. V oglasih tako spremljamo dan resnične družine, poln resničnih čustev – od smeha in navdušenja do solz in skrbi, ki jih Tuš Družina staršem vsaj delno poskuša odvzeti.

V novem podklubu starši vse, kar potrebujejo, dobijo na enem mestu – ugodne in kakovostne izdelke ter podporo in strokovne odgovore na vprašanja. Vsak nov član prejme Knjižico ugodnosti s številnimi popusti v trgovinah in drogerijah Tuš ter pri izbranih zunanjih partnerjih. Pomemben del Tuš Družine je tudi Facebook skupina Staršeslovje, kjer starši najdejo podporo drugih staršev in strokovne odgovore na svoja vprašanja.

tuš dr3

tuš dr2

tuš dr1

Predstavnice naročnika: Danijela Lakičevič, Živa Slokan in Nika Brodnik

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativni direktor: Luka Bajs 

Tekstopiska: Eva Gradišnik

Umetniški direktor: Matija Primc 

Oblikovalci: Hana Domijan, Matija Primc in Lucija Pale Povalej

Direktorica projekta: Eva Frass 

Vodji projektov: Nina Miketič in Eva Frass

Asistent vodje projektov: Lina Gorjup

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Vodja družbenih omrežij: Klara Filip

Produkcijska hiša: Chili Films

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Fotograf: Luka Svetic

Medijska agencija: Media Publikum

Medijsko načrtovanje in zakup: Maša Šolinc

Intervju

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Drago Mlakar
23. 01. 2025

Čez en teden, 30. januarja 2025, bo sezono dogodkov otvorilo tekmovanje Outstanding.…

Zunanje oglaševanje je eden od ključnih elementov marketinškega spleta. Edinstveno po svoji moči vizualne komunikacije in neposrednem vplivu na…

Naši avtorji