lidl vino
Opaženo

Sami domači: Zgodba o vinu

Lidl Slovenija je v sodelovanju z agencijo Yin + Young ob prazniku vina predstavil novo sezono komunikacijske platforme Sami domači, ki je tokrat posvečena slovenskim vinarjem.

Kratek opis akcije: Z vinsko strokovnjakinjo Miro Šemić so v kratkem dokumentarnem filmu o slovenskem vinu z gledalci delili nekaj skrivnosti o sebi, tradiciji in seveda svojem pridelku – vinu.

»Če je resnica v vinu, se njegova zgodba skriva v ljudeh. Zgodba, ki ni iz trte izvita, saj se prenaša iz roda v rod. Do roba polna je tradicije in ljubezni do s soncem obsijanih gričev. Tam namreč zori žlahtna kapljica. Ob spremljavi burje ali klopotca. Morda bela, morda rdeča, zagotovo pa domača. Slovenska. Odlikuje jo neukrotljiv značaj rok, ki so jo s trdim delom ustvarile,« pravijo v Lidlu Slovenija. V nadaljevanju dokumentarne serije Sami domači tako na čustven, avtentičen in zelo oseben način predstavljajo izbrane dobavitelje vina, ki so pognali korenine na različnih vinorodnih koncih Slovenije. Tokrat z obljubo blagovne znamke »izbrano kot v Lidlu«, ki tako kot v pretekli sezoni utrjuje percepcijo domačnosti, obenem pa ponovno dokazuje, da v Lidlu Slovenija resnično čutijo lokalno.

erz

semic

pukla

rad gor

scurek

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletne videovsebine, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija na prodajnih mestih, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Tina Cipot, Lea Grilc, Tanja Knez, Miha Horvat, Robert Gornik, Nina Plantan, Janja Nardin, Andraž Kebe, Robert Gornik, Tanja Dimitrova in Mitja Pikl

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Squareme

Vodja produkcije: Sebastjan Oblak

Režiser: Jan Kok

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Fotografa: Klemen Razinger in Jaka Babnik

Glasba: Artlist

Digitalna agencija: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji