Sami domači: Zgodba o vinu
Lidl Slovenija je v sodelovanju z agencijo Yin + Young ob prazniku vina predstavil novo sezono komunikacijske platforme Sami domači, ki je tokrat posvečena slovenskim vinarjem.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Z vinsko strokovnjakinjo Miro Šemić so v kratkem dokumentarnem filmu o slovenskem vinu z gledalci delili nekaj skrivnosti o sebi, tradiciji in seveda svojem pridelku – vinu.
»Če je resnica v vinu, se njegova zgodba skriva v ljudeh. Zgodba, ki ni iz trte izvita, saj se prenaša iz roda v rod. Do roba polna je tradicije in ljubezni do s soncem obsijanih gričev. Tam namreč zori žlahtna kapljica. Ob spremljavi burje ali klopotca. Morda bela, morda rdeča, zagotovo pa domača. Slovenska. Odlikuje jo neukrotljiv značaj rok, ki so jo s trdim delom ustvarile,« pravijo v Lidlu Slovenija. V nadaljevanju dokumentarne serije Sami domači tako na čustven, avtentičen in zelo oseben način predstavljajo izbrane dobavitelje vina, ki so pognali korenine na različnih vinorodnih koncih Slovenije. Tokrat z obljubo blagovne znamke »izbrano kot v Lidlu«, ki tako kot v pretekli sezoni utrjuje percepcijo domačnosti, obenem pa ponovno dokazuje, da v Lidlu Slovenija resnično čutijo lokalno.
Elementi akcije: televizijski oglasi, spletne videovsebine, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija na prodajnih mestih, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Tina Cipot, Lea Grilc, Tanja Knez, Miha Horvat, Robert Gornik, Nina Plantan, Janja Nardin, Andraž Kebe, Robert Gornik, Tanja Dimitrova in Mitja Pikl
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Produkcijska hiša: Squareme
Vodja produkcije: Sebastjan Oblak
Režiser: Jan Kok
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Fotografa: Klemen Razinger in Jaka Babnik
Glasba: Artlist
Digitalna agencija: DROM Agency
Medijska agencija: OMD