samsung - kuzki
Opaženo

Samsung in Publicis Groupe kužkom v zavetiščih pomagala do novega doma

Promocijo telefona Samsung Galaxy S23 Ultra je Samsung združil z dobrim namenom in z agencijo Publicis Groupe ustvaril kampanjo »Vidi več kot le barve«, ki naslavlja problem prezasedenih zavetišč in ljudi spodbuja k posvojitvi zapuščenih kužkov.

Kratek opis akcije: Da bi spodbudil posvajanje zapuščenih štirinožnih kosmatincev, se je Samsung povezal s tremi slovenskimi zavetišči, njihove kužke pa s pametnim telefonom Samsung Galaxy S23 Ultra fotografiral tako, da je natančno zajel in poudaril posebnosti vsakega od njih. Posnete fotografije, ki predstavljajo rdečo nit kampanje »Vidi več kot le barve«, so bile objavljene na istoimenski spletni strani, njihov cilj pa je bil, da pripomorejo k posvojitvi kužkov.

»S kampanjo smo želeli narediti ciljno usmerjeno akcijo, ki ne bi samo opozarjala, ampak bi dejansko imela pozitiven vpliv na določen širši družbeni problem. Mislim, da nam je uspelo nasloviti pravo temo, saj se je glede na številne pozitivne odzive izkazalo, da je naša ciljna skupina na problematiko zapuščenih živali posebej občutljiva. Z zmogljivo kamero telefona Samsung Galaxy S23 Ultra nam je uspelo ustvariti čudovite fotografije pasjih kosmatincev, ki po različnih slovenskih zavetiščih že dolgo čakajo svoje bodoče najboljše prijatelje. Na ta način smo jim pomagali, da je kdo od njih svojega lastnika našel veliko hitreje, kot bi ga sicer,« je poudaril Tomaž Semič, direktor marketinga iz Samsung Slovenija. Posebej je izpostavil tudi dejstvo, da je bila kampanja v celoti izvedena znotraj Publicis Groupe in podjetja Starcom, kjer so poskrbeli za medijski zakup: »Drugih zunanjih sodelavcev pri tem projektu skoraj nismo potrebovali, vse od vodenja projekta do produkcije so naredili znotraj agencije, kar se nam zdi izjemno spodbudno in redko.«

V sklopu kampanje je Samsung pripravil tudi mobilni paviljon Studio23, ki je bil namenjen vsem ljubiteljem psov.

kuzki1

kuzki2

kuzki3

Predstavnik naročnika: Tomaž Semič

Direktorici projekta: Vera Aćimović in Sabina Raca

Vodja projekta: Dina Stoisavljević

Kreativna direktorica in strateška načrtovalka: Aleksandra Kojić

Tekstopiski: Aleksandra Kojić in Vlasta Merc

Umetniška direktorica: Jovana Rađenović

Oblikovalca: Tanja Bačikin in Vladimir Kašiković

Produkcija: Prodigious

Režiser: Ivan Nikolić

Fotograf: Marko Todorović

Medijski zakup: Tilen Debeljak, Starcom

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji