vita
Opaženo

Še so dobre novice

Spomladi so se v Viti, življenjski zavarovalnici s pretežno digitalno oglaševalsko akcijo podali na misijo odkrivanja še nezapisanih zgodb vsakdanjih junakov.

Kratek opis akcije: »Izjemen odziv je pritrdil našemu krovnemu sporočilu »Še je dobro«, zato smo se odločili nadaljevati. Pregledali smo najbolj brane in obiskane medije in ugotovili, da so preplavljeni s pesimizmom in grozečimi opozorili,« pravijo. Ker verjamejo, da je seznam dobrih novic daljši od tistega s slabimi, so se odločili, da to dokažejo z aktualno oglaševalsko akcijo »Še so dobre novice«. V njej uporabnike spodbujajo, da z njimi na spletni strani delijo svojo dobro novico, Vita pa bo za vsako namenila 10 evrov v dobrodelne namene.

vita

Elementi akcije: podstran, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavnici naročnika: Krista Urbas in Daniela Petrova Golob

Vodja projekta v agenciji: Nina Razpet

Tekstopiski: Eva Remic in Adriana Korez

Oblikovalec: Milica Živanović

Čas trajanja akcije: od srede novembra do konca decembra 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji