vita
Opaženo

Še so dobre novice

Spomladi so se v Viti, življenjski zavarovalnici s pretežno digitalno oglaševalsko akcijo podali na misijo odkrivanja še nezapisanih zgodb vsakdanjih junakov.

Kratek opis akcije: »Izjemen odziv je pritrdil našemu krovnemu sporočilu »Še je dobro«, zato smo se odločili nadaljevati. Pregledali smo najbolj brane in obiskane medije in ugotovili, da so preplavljeni s pesimizmom in grozečimi opozorili,« pravijo. Ker verjamejo, da je seznam dobrih novic daljši od tistega s slabimi, so se odločili, da to dokažejo z aktualno oglaševalsko akcijo »Še so dobre novice«. V njej uporabnike spodbujajo, da z njimi na spletni strani delijo svojo dobro novico, Vita pa bo za vsako namenila 10 evrov v dobrodelne namene.

vita

Elementi akcije: podstran, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavnici naročnika: Krista Urbas in Daniela Petrova Golob

Vodja projekta v agenciji: Nina Razpet

Tekstopiski: Eva Remic in Adriana Korez

Oblikovalec: Milica Živanović

Čas trajanja akcije: od srede novembra do konca decembra 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji