Še so dobri časi za obisk zdravnika
V agenciji Internavti so v sodelovanju z Življensko zavarovalnico Vita zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovanje NLB Vita Specialist.
Življenjska zavarovalnica Vita
Kratek opis akcije: Zavarovalnica Vita je septembra 2021 predstavila zavarovanje NLB Vita Specialist, ki je slovenskemu potrošniku že poznan zavarovalni produkt. Z akcijo so želeli zgraditi zavedanje, da je zavarovalni produkt Specialist odslej na voljo tudi pri zavarovalnici Vita.
»Za idejo smo uporabili znano frazo »narediti križ čez nekaj« ter vizualno izstopajoč motiv »križa«, ki skupaj komunicirata glavno produktno prednost zavarovanja – hiter dostop do specialističnih obravnav. Ostala komunikacijska gradiva izpostavljajo vsak po eno produktno prednost: hiter dostop do specialističnih obravnav, celovite asistenčne storitve in mrežo priznanih zdravnikov specialistov,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: zunanje, radijsko in tiskano oglaševanje, brošura
Predstavnice naročnika: Daniela Golob Petrova, Nika Kocman in Katra Binter Čadež
Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko
Vodji projekta: Peter Jagodic in Neža Šimenc
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Oblikovalca: Maruša Koželj in Jože Martinčič