VITA
Opaženo

Še so dobri časi za obisk zdravnika

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Življensko zavarovalnico Vita zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovanje NLB Vita Specialist.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Vita je septembra 2021 predstavila zavarovanje NLB Vita Specialist, ki je slovenskemu potrošniku že poznan zavarovalni produkt. Z akcijo so želeli zgraditi zavedanje, da je zavarovalni produkt Specialist odslej na voljo tudi pri zavarovalnici Vita.

»Za idejo smo uporabili znano frazo »narediti križ čez nekaj« ter vizualno izstopajoč motiv »križa«, ki skupaj komunicirata glavno produktno prednost zavarovanja – hiter dostop do specialističnih obravnav. Ostala komunikacijska gradiva izpostavljajo vsak po eno produktno prednost: hiter dostop do specialističnih obravnav, celovite asistenčne storitve in mrežo priznanih zdravnikov specialistov,« pravijo snovalci akcije.

nlb vita

Elementi akcije: zunanje, radijsko in tiskano oglaševanje, brošura

Predstavnice naročnika: Daniela Golob Petrova, Nika Kocman in Katra Binter Čadež

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko

Vodji projekta: Peter Jagodic in Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Oblikovalca: Maruša Koželj in Jože Martinčič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji