VITA
Opaženo

Še so dobri časi za obisk zdravnika

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Življensko zavarovalnico Vita zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovanje NLB Vita Specialist.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Vita je septembra 2021 predstavila zavarovanje NLB Vita Specialist, ki je slovenskemu potrošniku že poznan zavarovalni produkt. Z akcijo so želeli zgraditi zavedanje, da je zavarovalni produkt Specialist odslej na voljo tudi pri zavarovalnici Vita.

»Za idejo smo uporabili znano frazo »narediti križ čez nekaj« ter vizualno izstopajoč motiv »križa«, ki skupaj komunicirata glavno produktno prednost zavarovanja – hiter dostop do specialističnih obravnav. Ostala komunikacijska gradiva izpostavljajo vsak po eno produktno prednost: hiter dostop do specialističnih obravnav, celovite asistenčne storitve in mrežo priznanih zdravnikov specialistov,« pravijo snovalci akcije.

nlb vita

Elementi akcije: zunanje, radijsko in tiskano oglaševanje, brošura

Predstavnice naročnika: Daniela Golob Petrova, Nika Kocman in Katra Binter Čadež

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko

Vodji projekta: Peter Jagodic in Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Oblikovalca: Maruša Koželj in Jože Martinčič

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji