zz
Opaženo

SEKRET Gallery, prva UI-galerija v Sloveniji

Februarja so v DROM agency številnim interpretacijam umetnosti dodali še eno – prvo UI-galerijo v regiji. SEKRET Gallery je tako med drugim postala tudi nova turistična točka.

Umetnost v njej je ustvarjena z UI-orodji, kot so Midjourney v5, ChatGPT 4, Topaz Photo AI in Adobe Photoshop, galerija pa presega tradicionalno ustvarjalnost in postavlja umetnost v okolje, ki odraža digitalno ustvarjanje, potrošnjo in izločanje.

DROM agency je tako ponovno presenetila z inovativnostjo in prebojnim upravljanjem znamk v sodobnem digitalnem okolju. »Serija razstav, ki se bodo zvrstile v, sploh v zadnjem času, vse bolj obljudenem prostoru naše agencije, je namenjena raziskovanju različnih orodji, ki delujejo na osnovi umetne inteligence. Interno tako krepimo prepotrebna znanja, ostajamo v koraku s trendi in jih tudi na takšen način narekujemo; po drugi strani pa smo zdaj v slovenske kraje poslali plakate, ki spodbujajo interakcijo z mimoidočimi,« je za MM komentiral Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency.

UI-umetnost na mestnih plakatih

SEKRET Gallery je v sodelovanju s podjetjem TAM-TAM doživela nadgradnjo in je v obliki mestnih plakatov tako na voljo tudi prebivalcem krajev po Sloveniji. Na mestnih ulicah se od aprila dalje mimoidoči srečujejo z deli, ki so bila ustvarjena s pomočjo umetne inteligence. Prva serija plakatov predstavlja interaktiven stik z UI-ustvarjenim delom, ki mimoidočim odstira svežo vizijo digitalne prihodnosti – kaj se zgodi, ko tehnologiji pustimo, da ustvari svojo vizualizacijo človeka in njegovega odnosa do te prihodnosti?

»Navdušeni smo, da smo med naše plakatne površine umestili umetniška dela, ustvarjena s pomočjo UI, in da lahko s takšnimi naprednimi tehnološkimi izzivi prispevamo k inovativnosti in raznolikosti medijskega prostora v Sloveniji. Sodelovanje z DROM agency nam je v veselje, saj skupaj premikamo vsakodnevne meje in postavljamo nove standarde v naši industriji,« dodaja Damjan Koren, direktor projektov TAM-TAM.

Prihodnost umetnosti

Umetnost na plakatih postavlja vprašanja o prihodnji vlogi umetnikov in kreativcev v svetu, kjer lahko stroji posnemajo in celo presegajo človeško kreativnost, in to počne z mešanico cinizma in občudovanja potenciala UI. Je uvod, ki hkrati praznuje čudeže umetnosti, ustvarjene z UI, medtem ko žaluje za potencialno izgubo človeške kreativnosti zaradi neustavljivega pohoda tehnologije, še pravijo v DROM agency.

z

z

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji