lasko thermana
Opaženo

Sestavi svojo poletno pravljico

Sestavi svojo poletno pravljico je bila poletna oglaševalska akcija Thermane, ki je v svojih oglasnih gradivih izpostavljala svoje prednosti in tudi atribute destinacije Laško.

Kratek opis akcije: Kot pravijo v Thermani, je bilo letošnje poletje v znamenju domačih gostov, ki (roko na srce) še vedno ne poznamo vseh lepot in doživetij, ki jih ponuja Slovenija. »Da bi Slovencem predstavili, koliko lepega, zabavnega in sproščujočega se skriva tako v Thermani kot tudi v Laškem in kako primerni smo tako za nekajdnevni oddih kot tudi enodnevni izlet, smo pripravili posebno oglaševalsko akcijo. Potekala je na Thermaninih družbenih omrežjih in digitalnih kanalih, kjer smo z njo nagovarjali potencialne goste, ki nas še niso poznali, kot tudi vse, ki so v Laškem že bili, a še niso uspeli doživeti vsega,« pravijo. Akcijo na družbenih omrežjih so dopolnjevali tudi veliki oglasni plakati po vseh večjih mestih v Sloveniji.

Za potrebe oglaševalske akcije so pripravili posebno pristajalno stran, ki je predstavljala poletni program v hotelih Thermane in doživetja okoliških ponudnikov – to so Restavracija Pavus s chefom Markom Pavčnikom, Čebelarstvo Šolar z medeno pravljico, Polhova jama, kulinarični produkt Pivocvetni potep in VR doživetje na temo neuresničene ljubezni med Friderikom in Veroniko. Ta doživetja je bilo mogoče preko pristajalne strani tudi rezervirati že pred prihodom na destinacijo, lahko pa so služila le kot navdih, kaj vse lahko pri njih še počnete. »Vse to je obiskovalcem pristajalne strani podajalo jasno sporočilo o pestrosti turistične ponudbe, kar je predpogoj za odlično preživete počitnice. S pomočjo kreativne kampanje in prilagojene pristajalne strani smo dosegali do petkrat višjo konverzijo pri rezervacijah poletnih ponudb kot na osnovni spletni strani in s klasičnimi oglasi. Povečala se je tudi povprečna vrednost posamezne rezervacije,« so zadovoljni v Thermani.

thermana

Elementi akcije: pristajalna spletna stran, digitalni oglasni formati, veliki oglasni plakati  

Marketinška ekipa Thermane: Nina Pader Topole, Blaž Kukovič in Katica Škrinjar

Sodelovanje pri pripravi video in foto gradiv: iPROM (zanj Uroš Končar in Zarja Štrukelj)

Fotografinja: Anastasija Kajba

Videograf: Tim Zupančič

Fotograf in oblikovalec: Mitja Železnikar.

Distribucija digitalnih oglasnih gradiv: D-studio

Trajanje akcije: od 15. junija do 31. avgusta 2021

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji