sid banka
Opaženo

»SID banka ni običajna banka. Zdaj je na vrsti vaša zgodba o uspehu!«

SID banka je na podlagi izvedene primerjalne ankete med slovenskimi podjetji prepoznala potrebo po povečanju prepoznavnosti svoje blagovne znamke v splošni in poslovni javnosti, predvsem med malimi in srednje velikimi podjetji.

Kratek opis akcije: Za bolj opazno in zapomnljivo oglaševalsko akcijo so sprejeli odločitev, da v oglas vključijo drežniško kozo. »Marsikdo se je zato vprašal, kaj imata skupnega koza in SID banka. Obe sta avtohtono slovenski, varuha narave, odporni in prilagojeni na skromne pogoje ter skrbita za sožitje in trajnostni razvoj Slovenije v dobrih, še bolj pa tudi v malo slabših časih,« pojasnjujejo snovalci akcije.

sid1

sid2

sid3

Elementi akcije: televizijsko, digitalno, tiskano in zunanje oglaševanje

Predstavnica naročnika: Saša Podpeskar

Vodja projekta v agenciji: Sebastjan Oblak

Kreativni direktor in režiser: Luka Štigl

Tekstopiska: Tjaša Kocjan

Umetniška direktorica: Sanja Raičević

Fotograf: Tomaž Kos

Produkcijska hiša: Squareme

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od 15. novembra 2021 do 7. decembra 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji