siroljub
Opaženo

Siroljub priporoča

Ljubljanske mlekarne so v sodelovanju z Agencijo 101 razvile projektno blagovno znamko Siroljub, ki je namenjena promociji kulture uživanja sirov v slovenski družbi.

Kratek opis akcije: Znamka Siroljub je namenjena slovenskim kupcem, ki si želijo kulinarični odtis na svojih mizah razširiti  s kakovostno ponudbo sirov. »Siroljub razkriva zgodbe skrbno izbrane ponudbe kakovostnih sirov, ki jih boste pod Siroljubovo oznako našli v vseh večjih slovenskih trgovinah,« pojasnjujejo v agenciji. Sidrišče projekta je spletna stran siroljub.si, kjer bodo po besedah agencije obiskovalci našli 1000 in 1 razlog za vključevanje sirov v svoje kulinarično življenje.

siroljub2

Elementi akcije: lansiranje projektne blagovne znamke, POS, interni kanali, spletno oglaševanje.

Predstavnice naročnika: Tina Kumelj, Mojca Remic in Petra Zdešar

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Asistent vodje projektov: Kristina Zidar

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopisec: Jure Korenč

Umetniška direktorja: Ivan Momirov, Primož Kos

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Mark Caserman

Oblikovalec digitalne izkušnje: Edin Nasufović

Fotografa: Miha Bratina in Peter Giodani

Drugi sodelavci pri projektu: Urška Petelin (revija Dober tek) in Eva Gradišar (Agencija 101)

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji