Siroljub priporoča
Ljubljanske mlekarne so v sodelovanju z Agencijo 101 razvile projektno blagovno znamko Siroljub, ki je namenjena promociji kulture uživanja sirov v slovenski družbi.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: Znamka Siroljub je namenjena slovenskim kupcem, ki si želijo kulinarični odtis na svojih mizah razširiti s kakovostno ponudbo sirov. »Siroljub razkriva zgodbe skrbno izbrane ponudbe kakovostnih sirov, ki jih boste pod Siroljubovo oznako našli v vseh večjih slovenskih trgovinah,« pojasnjujejo v agenciji. Sidrišče projekta je spletna stran siroljub.si, kjer bodo po besedah agencije obiskovalci našli 1000 in 1 razlog za vključevanje sirov v svoje kulinarično življenje.
Elementi akcije: lansiranje projektne blagovne znamke, POS, interni kanali, spletno oglaševanje.
Predstavnice naročnika: Tina Kumelj, Mojca Remic in Petra Zdešar
Vodja projekta v agenciji: Polona Polak
Asistent vodje projektov: Kristina Zidar
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Tekstopisec: Jure Korenč
Umetniška direktorja: Ivan Momirov, Primož Kos
Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Mark Caserman
Oblikovalec digitalne izkušnje: Edin Nasufović
Fotografa: Miha Bratina in Peter Giodani
Drugi sodelavci pri projektu: Urška Petelin (revija Dober tek) in Eva Gradišar (Agencija 101)