skb
Opaženo

SKB stanovanjski in potrošniški kredit

V agenciji Futura DDB so za SKB banko zasnovali oglaševalsko akcijo za stanovanjske in potrošniške kredite.

Kratek opis akcije: »Oglasi za kredite so običajno precej abstraktni, polni simbolizma in analogij, ko navdihujoče besede spremljajo aranžirane prizore iz 'vsakdanjega življenja', ki so pogosto upodobljeni s pomočjo zahtevne produkcije. Vse lepo in prav. Problem je, da je znotraj teh prizorov težko ustvariti nekaj izvirnega, pritegniti pozornost in podati svoje sporočilo,« pravijo snovalci akcije.

Sami so se pri snovanju nove oglaševalske akcije namenoma spustili s teh višin. »Ugasnili smo kamere in reflektorje ter potrošnikovo pozornost pritegnili z izjavami, ki znane, humorne besedne zveze prepletajo z novimi domislicami, ki presenetijo in nasmejijo. V naših oglasih ne nastopajo sanje, načrti ali cilji, ampak luknja v strehi, pokvarjena televizija in voda pod pralnim strojem. Z drugačnim in zabavnim sporočilom smo se hitro ločili od konkurence in nastala je kampanja s pomembno dodano vrednostjo, saj izvabi marsikateri nasmešek,« pravijo. Prepričani so, da si v današnjem času tudi v bankah, ki veljajo za bolj tradicionalne in konzervativne institucije, lahko privoščijo malo humorja brez bojazni, da bi izpadli neresni.

Kampanjo za kredite so na trg pospremili tudi z novim podpisom »Vi veste, kaj, mi vemo, kako«, s katerim v SKB banki potencialnim kreditojemalcem sporočajo, da se bodo preko strokovnega in osebnega pristopa vedno trudili poiskati najboljšo rešitev in najprimernejšo obliko financiranja za vsako stranko.

skb1

skb2

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta, lastni kanali

Predstavniki naročnika: Lara Berlec, Tanja Habjan in Matevž Ptičak 

Vodja projekta v agenciji: Jure Novak

Kreativni direktor in tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniška direktorja: Anja Korenč in Robert Križmančič

Oblikovalka: Anja Korenč

Produkcijska hiša: Fast Forward Studio

Režiser: Matjaž Hančič

Medijska agencija: Ascanius Media

Digitalna agencija: iPROM

Trajanje akcije: marec in april 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji