a
Opaženo

Škoda, dnevi odprtih vrat

Škoda Slovenija v sodelovanju z agencijo Votan komunikacije v kampanji »Dnevi odprtih vrat« vabi potrošnike v svoje prodajne salone.

Kratek opis akcije: Vizualne komunikacije v zunanjem oglaševanju in televizijskem oglasu ponujajo pogled na odprta vrata vozil Škoda. Prodajno frazo »dnevi odprtih vrat« so pri Škodi Slovenija s pomočjo agencije Votan komunikcaije parafrazirali ter ji vrnili primarni pomen – javnost dobesedno vabijo k odpiranju vrat novih Škode, da tako kot Nipke ugotovijo, da »skup se mava dobr!«.

Čas trajanja akcije: maj 2023

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko in spletno oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali

Naročnik: Porsche Slovenija, znamka Škoda

Agencija in medijska agencija: Votan komunikacije

Predstavnika naročnika: Petr Podlipny in Melisa Lozica

Vodja projekta v agenciji: Nataša Krese

Kreativni direktor, tekstopisec in oblikovalec: Aleš Strajnar

Fotograf/ilustrator in režiser: Dražen Štader

Produkcijska hiša:  Entity Films

Glasbena podlaga: Nipke – Skp se mava dobr

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji