skrečka
Opaženo

SkREČKA – prva srečka za (večno) mlade

Generacija Z je za številne znamke zelo zanimiva, a izmuzljiva. Tradicionalni kanali kot npr. televizija ali tiskani mediji so zanjo preprosto nezanimivi, zato jih morajo znamke avtentično doseči tam, kjer se nahajajo – na TikToku, YouTubu in Instagramu.

Celovitemu »pomlajevanju« je sledila tudi Loterija Slovenije, ki je septembra 2024 portfelju priključila srečko za mlajšo generacijo. Nastala je SkREČKA, fizična »scratch-off« srečka za mlade, ki poziva: »Daj šanso sreči«. Živahno in barvito oblikovano srečko s privlačnimi dobitki (glavni dobitek je prejem 500 € na teden za 1 leto, v dodatnem žrebanju »Druga šansa« pa so električni avto, šola vožnje, bon za počitnice itd.) so namesto v klasičnih TV-oglasih predstavili kar v videospotu ter prepletu on- in offline medijev. SkREČKA ima poleg fizične tudi digitalno različico z enakimi dobitki, ki mlade dosega preko spleta.

»SkREČKO« je spisal Leopold I., eden od najbolj priljubljenih slovenskih raperjev mlajše generacije, v videospot pa ujel Žiga Kukovič, odmeven TikTokov ustvarjalec in režiser uspešnice Gepack. Sledila je izrazito digitalna kampanja, kar pa ne pomeni samo klasičnih performance oglasov, ampak tudi vertikalne videje, unikaten filter na TikToku, dvosmerno komunikacijo z uporabniki, vplivneže in ustvarjalce ter prisotnost na pretočnih platformah. »Ogledi so se že prvi mesec merili v več deset tisočih, zabavni TikTokov filter se je v tednu dni povzpel med vodilnih 5 odstotkov globalno najbolj uporabljanih, začetek prodaje pa je bil uspešen, tako da smo z odločitvijo za bolj drzen pristop več kot zadovoljni,« so povedali pri Loteriji Slovenije.

skrečka

Naročnik: Loterija Slovenije

Agencija: bold.group

Elementi akcije: zasnova imena, slogana in podobe srečke, TikTok, videospot, digitalni oglasi in vsebine, sodelovanje z vplivneži, plakati, oprema avtobusa

Predstavnice naročnika: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Živa Kolar, Helena Škof Mihovilovič in Tina Peterka

Vodja projekta: Ines Polajžer 

Kreativni direktor: Benjamin Hrkić

Direktorica vsebin in tekstopiska: Sara Mekinc

Umetniška direktorica in oblikovalka: Anja Korenč

Avtorja pesmi: Leopold I. (besedilo) in Vid Turica (glasba)

Režiser: Žiga Kukovič

Produkcija videospota: 3230 Produkcija 

TikTok vsebine in upravljanje: 916 Hub 

TikTok filter: Tim Waschl Luznar (bold.group)

Trajanje akcije: od 16. septembra 2024

skrečka

skrečka

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji