SkREČKA – prva srečka za (večno) mlade
Generacija Z je za številne znamke zelo zanimiva, a izmuzljiva. Tradicionalni kanali kot npr. televizija ali tiskani mediji so zanjo preprosto nezanimivi, zato jih morajo znamke avtentično doseči tam, kjer se nahajajo – na TikToku, YouTubu in Instagramu.
Loterija Slovenije
Celovitemu »pomlajevanju« je sledila tudi Loterija Slovenije, ki je septembra 2024 portfelju priključila srečko za mlajšo generacijo. Nastala je SkREČKA, fizična »scratch-off« srečka za mlade, ki poziva: »Daj šanso sreči«. Živahno in barvito oblikovano srečko s privlačnimi dobitki (glavni dobitek je prejem 500 € na teden za 1 leto, v dodatnem žrebanju »Druga šansa« pa so električni avto, šola vožnje, bon za počitnice itd.) so namesto v klasičnih TV-oglasih predstavili kar v videospotu ter prepletu on- in offline medijev. SkREČKA ima poleg fizične tudi digitalno različico z enakimi dobitki, ki mlade dosega preko spleta.
»SkREČKO« je spisal Leopold I., eden od najbolj priljubljenih slovenskih raperjev mlajše generacije, v videospot pa ujel Žiga Kukovič, odmeven TikTokov ustvarjalec in režiser uspešnice Gepack. Sledila je izrazito digitalna kampanja, kar pa ne pomeni samo klasičnih performance oglasov, ampak tudi vertikalne videje, unikaten filter na TikToku, dvosmerno komunikacijo z uporabniki, vplivneže in ustvarjalce ter prisotnost na pretočnih platformah. »Ogledi so se že prvi mesec merili v več deset tisočih, zabavni TikTokov filter se je v tednu dni povzpel med vodilnih 5 odstotkov globalno najbolj uporabljanih, začetek prodaje pa je bil uspešen, tako da smo z odločitvijo za bolj drzen pristop več kot zadovoljni,« so povedali pri Loteriji Slovenije.
Naročnik: Loterija Slovenije
Agencija: bold.group
Elementi akcije: zasnova imena, slogana in podobe srečke, TikTok, videospot, digitalni oglasi in vsebine, sodelovanje z vplivneži, plakati, oprema avtobusa
Predstavnice naročnika: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Živa Kolar, Helena Škof Mihovilovič in Tina Peterka
Vodja projekta: Ines Polajžer
Kreativni direktor: Benjamin Hrkić
Direktorica vsebin in tekstopiska: Sara Mekinc
Umetniška direktorica in oblikovalka: Anja Korenč
Avtorja pesmi: Leopold I. (besedilo) in Vid Turica (glasba)
Režiser: Žiga Kukovič
Produkcija videospota: 3230 Produkcija
TikTok vsebine in upravljanje: 916 Hub
TikTok filter: Tim Waschl Luznar (bold.group)
Trajanje akcije: od 16. septembra 2024