lidl
Opaženo

Skupaj zmoremo vse

V Lidlu Slovenija so se odločili, da občutke negotovosti in prikrajšanja, povezane s tokratnimi novoletnimi prazniki, nadomestijo z virtualnim praznovanjem in svoje kupce povežejo kljub aktualnim razmeram.

Opis akcije: Skupaj s slovenskimi grafičnimi oblikovalkami so ustvarili digitalne praznične voščilnice in kupce povabili, da jih delijo na družbenih omrežjih ter letos kljub fizični oddaljenosti bližnjim in dragim osebam vsaj na takšen način voščijo in pošljejo dobre želje za prihajajoče leto. Slednje so lahko uporabniki pošiljali tudi z Lidlovim prazničnim filtrom Instagram AR, v katerega so pomenljivo vključili pesem Skupaj zmoremo vse, ki se je v prazničnih dneh vrtela na televiziji, in s tem še dodatno širili njeno pomembno sporočilo – da skupaj resnično zmoremo vse, med drugim tudi skupaj praznovati ter se vsaj povezati med seboj, ne glede na situacijo, v kateri smo se znašli, pa čeprav zgolj na spletu. 

Kupce so ob tem spomnili še na pomen odgovornega praznovanja. Prihod novega leta pogosto spremlja uporaba pirotehničnih sredstev, kar povzroča živalim velik in nepotreben stres. Tudi sami so predlani storili pomemben korak v tej smeri in iz prodaje umaknili pirotehniko, k podobnemu koraku pa na družbenih omrežjih med prazniki povabili še uporabnike Instagrama – da sprejmejo in objavijo virtualno zavezo o praznovanju brez poka. Z njeno simbolno objavo so številni uporabniki in tudi vplivneži na Instagramu delili to pomembno sporočilo, ki je pripomoglo, da je bilo praznovanje bolj prijazno za vse, tudi za naše štirinožne prijatelje.   

V podporo akciji so ponovno nadgradili svojo knjižnico Giphy s slovenskimi prazničnimi in trajnostno obarvanimi stickerji in gifi. Na njihovo priljubljenost kaže tudi število njihovih skupnih ogledov, ki je v času praznikov preseglo številko 175 milijonov ogledov.

lidl2

lidl3

lidl4

lidl5

lidl6

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Tina Cipot, Anita Srac, Špela Kregar, Maruša Pangerc, Lea Grilc, Katja Heberle in Klara Rudić

Kreativna in strateška direktorica: Nina Jakovljević

Vodja projekta v agenciji: Eva Remic

Tekstopiski: Lara Rožemberg in Maša Stanič

Oblikovalci: Kaja Berlot, Nina Kovačič, Nea Likar, Neja Zupan in Marko Klemen

Izvedbena oblikovalca: Marko Klemen in Dominik Skornšek
 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji