cockta70
Opaženo

Slavimo mnogo let ljubezni!

Cocktina družbena omrežja so ta mesec zaznamovana z ljubeznijo. V sodelovanju z DROM Agency so namreč zasnovali oglaševalsko akcijo, ki slavi mnogo let ljubezni.

Kratek opis akcije: Za Cockto je letošnje leto izjemno pomembno, saj praznuje 70 let. Prvič smo se vanjo zaljubili 8. marca 1953 in je od takrat do danes postregla s številnimi nepozabnimi spomini. Ker pravijo, da je naša ljubezen do nje z leti samo še močnejša, so se pri Cockti odločili, da v februarju, ki je po vsem svetu znan kot mesec ljubezni, pripravijo kampanjo, ki bo naslavljala ravno to – resnično ljubezen.

»Je to tista, ki se zgodi nepričakovano in je z vsakim požikom le še bolj legendarna? So to tiste majhne pozornosti, kot je hitro sporočilo, napisano na listku, ki je prilepljen na hladilnik? Preprost pogled v oči, ki pove vse? Cockta je odgovor na vprašanje, kakšna je resnična ljubezen, poiskala pri treh parih, ki letos praznujejo mnogo let ljubezni,« pravijo snovalci akcije.

Pari so izdali recept za svojo dolgotrajno ljubezen in sledilcem sporočili, da je prava ljubezen lahko sladka tudi brez sladkorja. Skrivnost ni v sladkih, zasanjanih stvareh, ampak v resničnih, včasih tudi neprijetnih situacijah. Ko je ljubezen na preizkušnji, je odziv partnerjev tisti, ki bo odločal o tem, ali bo njun odnos z leti samo še močnejši.

cockta1

cockta2

cockta3

Elementi akcije: spletna stran, objave na Instagramu, YouTubu in Facebooku

Predstavniki naročnika: Boris Loman, Aleksandra Grković, Jelena Slade-Šilović in Jelena Jelenc

Vodja projekta v agenciji: Špela Linec

Strateška direktorica: Milena Jakovljević

Tekstopisec: Nino Bavčar

Vodenje družbenih omrežij: Blažka Klarić, Špela Linec, Bruna Stefanović in Jovana Takac

Oblikovalec: Lazar Todorović

Produkcija: DROM agency

Fotografinja: Lara Rožemberg

Direktor fotografije in montažer: Bine Zarabec

Medijska agencija: PMG

Čas trajanja akcije: od 1. do 28.  februarja 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji