spar to smo mi2
Opaženo

To smo mi: Povezujemo, kar je dobrega.

Spar nudi kar 70 %* izdelkov slovenskih proizvajalcev in tako svoje kupce povezuje s pridelovalci in predelovalci hrane. Med domačimi dobavitelji najdete tako pridelke majhnih kmetij kot tudi inovativne izdelke, ki so narejeni po meri sodobnega kupca.

Kratek opis akcije: V Sparu so ponosni, da na njihovih policah prevladujejo izdelki slovenskega porekla. To potrjuje tudi projektna naloga Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano, ki navaja, da ima Spar kar 70 %* izdelkov slovenskih proizvajalcev. Trgovec tako ne zagotavlja le kakovosti, temveč tudi trajnostne in okolju prijazne načine pridelave hrane, nakupovanja in potrošnje. 

Vez med dobavitelji in kupci so tokrat predstavili v novem televizijskem oglasu, ki prikazuje zgodbe in obraze lokalnih dobaviteljev. »Z novim spotom želimo povedati, da povezujemo vse, kar je dobrega. Pridne roke dobaviteljev ustvarijo kakovostne izdelke, ki pridejo na Sparove police, krog pa se zaključi, ko dobrote narišejo nasmeh na obraz kupca,« pravijo.

*Vir: Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano.

to smo mi

Predstavnici naročnika: Janja Štular in Nina Šumi

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta: Anuša Žagar

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik

Umetniški direktor: Robert Križmančič

Produkcijska hiša: Super 16

Producent: Gal Burger

Režiser: Mark Pirc

Fotografinja: Urša Premik

Oblikovalec: Iztok Perko

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji