spar to smo mi2
Opaženo

To smo mi: Povezujemo, kar je dobrega.

Spar nudi kar 70 %* izdelkov slovenskih proizvajalcev in tako svoje kupce povezuje s pridelovalci in predelovalci hrane. Med domačimi dobavitelji najdete tako pridelke majhnih kmetij kot tudi inovativne izdelke, ki so narejeni po meri sodobnega kupca.

Kratek opis akcije: V Sparu so ponosni, da na njihovih policah prevladujejo izdelki slovenskega porekla. To potrjuje tudi projektna naloga Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano, ki navaja, da ima Spar kar 70 %* izdelkov slovenskih proizvajalcev. Trgovec tako ne zagotavlja le kakovosti, temveč tudi trajnostne in okolju prijazne načine pridelave hrane, nakupovanja in potrošnje. 

Vez med dobavitelji in kupci so tokrat predstavili v novem televizijskem oglasu, ki prikazuje zgodbe in obraze lokalnih dobaviteljev. »Z novim spotom želimo povedati, da povezujemo vse, kar je dobrega. Pridne roke dobaviteljev ustvarijo kakovostne izdelke, ki pridejo na Sparove police, krog pa se zaključi, ko dobrote narišejo nasmeh na obraz kupca,« pravijo.

*Vir: Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano.

to smo mi

Predstavnici naročnika: Janja Štular in Nina Šumi

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta: Anuša Žagar

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik

Umetniški direktor: Robert Križmančič

Produkcijska hiša: Super 16

Producent: Gal Burger

Režiser: Mark Pirc

Fotografinja: Urša Premik

Oblikovalec: Iztok Perko

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji