Sola ti da moč.
Sola je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarila oglaševalsko akcijo z visokimi toni za še višji pločevinki ledenega čaja in multi sole.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Pri snovanju akcije za novo obliko embalaže najbolj priljubljenih članov družine Sola se je najprej pojavilo vprašanje: »Kaj bi storila Sola?« »Zato smo ustvarili akcijo, ki nadaljuje platformo »Zasoliraj« in omenjeno predstavi ... na svoj način. Najprej smo v ospredje postavili mlade koleščkarje na podolgovatih deskah, ki jih Sola z unikatnim višanjem tonov glasbene lestvice navdahne in jim da moč, da zavijugajo po sekundah televizijskega in spletnega oglasa,« pravijo snovalci akcije. Oglas je bil posnet na Reki, kjer je poletje že spomladi začelo nabirati sončno kondicijo za nove podvige. Daljše ure so bile kot naročene, saj je bilo s tem več časa za fotografije, ki bodo po požirkih zasijale na veleplakatih, družbenih omrežjih in spletu.
Predstavnice naročnika: Tina Čoga, Daphne Stavropoulou in Simona Oset
Kreativna direktorja: Aljoša Bagola in Mirka Modrinić
Vodje projekta: Barbara Drnovšek, Sanja Subić in Katja Grosman
Umetniški direktor: Rok Flego
Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret
Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Eva Celec
Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen
Urednici družbenih omrežij: Kaja Fikfak in Anamarija Lukovac
Producent, režiser in fotograf: Saša Hess
Glasba: Damir Martinović Mrle in Ivanka Mazurkijević
Celostna grafična podoba blagovne znamke Sola: Primož Pislak in Teja Ideja