sola
Opaženo

Sola ti da moč.

Sola je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarila oglaševalsko akcijo z visokimi toni za še višji pločevinki ledenega čaja in multi sole.

Kratek opis akcije: Pri snovanju akcije za novo obliko embalaže najbolj priljubljenih članov družine Sola se je najprej pojavilo vprašanje: »Kaj bi storila Sola?« »Zato smo ustvarili akcijo, ki nadaljuje platformo »Zasoliraj« in omenjeno predstavi ... na svoj način. Najprej smo v ospredje postavili mlade koleščkarje na podolgovatih deskah, ki jih Sola z unikatnim višanjem tonov glasbene lestvice navdahne in jim da moč, da zavijugajo po sekundah televizijskega in spletnega oglasa,« pravijo snovalci akcije. Oglas je bil posnet na Reki, kjer je poletje že spomladi začelo nabirati sončno kondicijo za nove podvige. Daljše ure so bile kot naročene, saj je bilo s tem več časa za fotografije, ki bodo po požirkih zasijale na veleplakatih, družbenih omrežjih in spletu.

Predstavnice naročnika: Tina Čoga, Daphne Stavropoulou in Simona Oset

Kreativna direktorja: Aljoša Bagola in Mirka Modrinić

Vodje projekta: Barbara Drnovšek, Sanja Subić in Katja Grosman

Umetniški direktor: Rok Flego

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Vodji produkcije: Damjana Grošelj in Eva Celec

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Urednici družbenih omrežij: Kaja Fikfak in Anamarija Lukovac

Producent, režiser in fotograf: Saša Hess

Glasba: Damir Martinović Mrle in Ivanka Mazurkijević

Celostna grafična podoba blagovne znamke Sola: Primož Pislak in Teja Ideja

 

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji