spar poletje
Opaženo

Spar v poletje z novim televizijskim oglasom

Sončni dnevi so kot naročeni za razigrano druženje ob odlični pijači in hrani, še bolje pa je, ko dodamo še sproščene ritme glasbe. Spar Slovenija in Futura DDB sta v tem duhu pripravila poletni televizijski oglas z Magnificom v glavni vlogi.

Kratek opis projekta: Spar Slovenija in agencija Futura DDB v sklopu oglaševalske akcije »Popolno žareče poletje« predstavljata nov poletni televizijski oglas. Zgodba je osnovana na Magnificovi skladbi »Sonce posijalo«, ki kar vabi, da se ponovno srečamo z najbližjimi in se skupaj zabavamo. Pri tem ne iščemo popolnosti, saj je kombinacija dobre družbe, vročega sonca in glasbe popolna že sama po sebi. 

»Z akcijo smo še enkrat dokazali, da je povezovanje blagovnih znamk z znanimi osebami ena od odličnih tehnik za grajenje dolgoročnih in prepoznavnih oglaševalskih akcij,« pravijo snovalci akcije. 

spar poletje1

spar poletje2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in digitalno oglaševanje 

Predstavnici naročnika: Janja Štular in Nina Šumi

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta: Anuša Žagar

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik

Umetniški direktor in oblikovalec: Robert Križmančič

Produkcijska hiša: Super 16

Producent: Gal Burger

Režiser: Mark Pirc

Fotograf: Peter Giodani

Trajanje akcije: junij–avgust 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji